Jump to content

Recommended Posts

hallo :P

 

ffies een vraagje, we hebben een grote spar uit de tuin omgehakt, maar mag ik zo'n tak in mn terrarium doen?

 

groetjssss :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey marvin.

een korte vraag met een nog korter antwoord: nee !

wil je 1 van mijn langere antwoorden of is dit goed,hihi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol

nou,de regel is net als bij haard hout moet het dood hout zijn.

dus om veilig te zijn wacht je 2 jaar,in het terra moet ook het schors eraf zijn.

een gewoon stuk kan je afbranden,een poosje in vriezer enz,om al de levende beestjes en het andere ongedierte te laten sterven,doe je dat niet krijgen we straks weer een HELP vraag,zo van ojee er kruipen beestjes over m,n iggy,wat kan dat nu zijn?maar een spar is echt een grote nono,de bast lekt stroop,dat lijkt me al helemaal niks dus.

maar misschien hebben jullie een mooie tuinkachel,stook hem op,en maak het gezellig.

ps een mooi stuk touw vinden ze nog steeds het fijnste hoor,ondersteunt de luilakken het best,en bootst de toppen van bomen nog het beste na!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee doe maar liever niet

als je wat touw wilt ,heb wat gedult,ik kan voor een leuk prijsje je wat op sturen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik herinner me iemand die vertelde dat ze ook een stam van een spar had gebruikt en later kreeg haar leguaan brandplekken van de hars die uit de stam komt.

Het beste is een verse tak van een gezonde fruitboom. Ik heb destijds alle takken met schoonmaakazijn en daarna met kokend water overgoten.

Geen last van beestjes gehad, behalve van twee van die groene met enorme lange staarten :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke, dan doe ik het maar niet, heb geen zin in weer problemen:P

 

anita, ik heb zelf hier al een touw liggen maar die is echt veel te dik en te zwaar,,,wat is jou aanbieding? :P

 

groetjssss :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ooit een rol trap touw aan iemand verkocht,voor weinig,het is nog steeds niet in gebruik,en ik kan het terug kopen,was 12 meter geloof ik.

maar ik moet het gaan halen,en zit op de bank met een heup slijmbeurs ontseking.zal nog even duren voordat ik 175 km in de auto kan zitten helaas.

maar daarom zei ik,met wat geduld.

maar kan je touw niet kwijt in je terra,nu is het lomp,maar hij groeit er echt wel op,of in.ofzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×