Jump to content

Recommended Posts

beestje beetje boos

LEUCISTIC6.jpg

 

LEUCISTIC5.jpg

 

LEUCISTIC2-1.jpg

 

LEUCISTIC3-1.jpg

 

LEUCISTIC8.jpg

 

LEUCISTIC7.jpg

 

leucistic1.jpg

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat had je gedaan om hem zo boos te krijgen :D

Wat hebben ze toch een leuk bekje scherpe tanden, niet?

Het is maar goed dat ze niet bijten, dan hadden we nu allemaal hele zere vingers :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

bijten doet ze niet hoor,enkel drijgen :D

 

ze is zo boos op mij sinds ze begin deze week een inspuiting heefd gehad.

 

haar boosheid is wel vlug over als ze de wasmotlarven ziet :D:D

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super foto's Erwin.

Zou je niet voor minder boos zijn als je een inspuiting krijgt? :)

 

 

Groetjesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

schone foto's hoor.

 

zo een foto hebben we ook.

 

greatzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

hij laat echt het achterste van z,n tong zien ,mooie fotos hoor,en een geweldig dier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie baardje zeg! Ik hoop maar dat je het een beetje goedgemaakt hebt met haar :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mooi beestje zeg, is dat dezelfde als wat indertijd ook boos was geweest voor een operatie of insp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahja, ni nr de datum gekeken :)

 

Maar je had dit beestje ook aangehaald bij iemand die bolletjes op het gehemelte van zijn baardje had gezien en zo kon hij vergelijken ;)

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie foto's van een mooi baardje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie foto's en een mooi baardje inderdaad.

Welke kleur heeft de baardagame? Hoe heet deze kleur?

 

Met vriendelijke groet,

Nicole en Roger

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien idd een idee voor de moderators om aandacht te schenken aan de verschillende kweekvormen die er van baardagamen bestaan door middel van een foto overzicht. Zo kunnen beginnende kwekers en hobbyisten zich orienteren op wat ze mooi vinden.

 

Greetz John

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat dit een goed idee is waar reeds velen voor u aan dachten,maar nooit iemand die er aan begon een einde kom op vinden.

 

toen we op zoek gingen in het begin,naar de mooiste beestjes voor onszelf,hadden we hetzelfde probleem.

 

we zijn vol goede moed begonnen,maar nooit tot een goed einde kunnen brengen.

 

het probleem is ook dat je bij iedere kleur-bloedlijn foto's wil,je deze van internet moet weghalen,en je daar toestemming voor nodig hebt van de eigenaar van de foto's

(voor prive gebruik is dat geen probleem,maar om op het forum te plaatsen heb je wel toestemming nodig)

van sommigen krijg je zelfs geen antwoord,en anderen hebben dan andere eisen.

 

de oplossing zou zijn, een apart topic openen,en al wie een zuivere bloedlijn heefd er zijn beestjes op voorsteld,en foto's bij plaatst van de eigen beestjes.

 

maar dan zit je het volgende probleem

buiten de zuivere bloedlijnen(recessieve kleuren)zijn er zoveel andere(geen bloedlijnen,maar kleurlijnen,kruisingen, speciaaltjes die geen zuivere bloedlijn zijn maar ondertussen ook een recessieve kleur of afwijking hebben)

 

wie zich geroepen voeld is dit een mooie gelegenheid voor een boek te maken,maar met de zekerheid dat waneer je boek verschijnd het al gedateerd is,en dus niet volledig.

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi ;)

 

Volgens mij is dat onbegonnen werk.

Ten eerste heb je foto's nodig en ik denk dat alle kleur variaties niet hier bij de leden te vinden zijn.

Ook zijn er al zoveel variaties en er komen er nog steeds bij, dat men door het bos de bomen niet meer ziet.

Dus moet je foto's van het net halen, en dat kan niet zomaar.

Er bestaat iets zoals copyright.

Eerlijk gezegt als je wat op het net gaat zoeken kom je er wel al heel wat te weten over.

Er zijn verschillende kwekers genoeg die zich op een bepaalde bloed en kleurlijn specialiceren.

 

Grtzzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat we gewoon een begin moeten maken en deze kunnen we naarmate er meer kleurlijnen onder de leden komen steeds aanvullen,

 

Ik wil eventueel wel foto's plaatsen van de orange en translucent

Erwin kan ook foto's van zijn translucents maken

misschien wil gerrit mooie foto's maken van zijn leucistics

en reptie farm van zijn blood baardjes

en ga zo maar door,

 

leden kunnen het zelf aanvullen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is nog niet zo een slecht idee om er een topic van te openen want er zitten hier genoeg leden die zuivere bloedlijnen en kruisingen hebben zitten en die misschien willen meehelpen door hun fotos te willen delen met ons.

Wil mij hier gerust mee bezig houden om zo een topic te openen en deze dan steeds aan te passen zodat het overzichtelijk blijft en er enkel fotos op vermeld staan met de naam van de afzender.

Het is dan wel de bedoeling dat we daar enkel fotos op gaan posten en geen commentaren zodat de leden een mooi foto album kunnen verwachten.

Als jullie zo een topic willen laat het dan maar gerust weten en dan maak ik er

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is inderdaad niet echt een slecht idee!

Ook al hebben we dan niet alle kleurlijnen dan maar ik denk als alle leden (die zeker zijn dat ze een bepaalde kleur hebben) deze kunnen posten zodat er toch al een mooi overzicht is van verschillende kleuren!

Dit is voor beginnende liefhebber ook een mooi overzicht van wat zij graag zien, voor een beginnende kweker is het heel goed.

Ik vermoed dat er op deze forum toch al heel wat kleurlijnen te vinden is, zelfs meer dan we mss wel denken ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie foto's en een mooi baardje inderdaad.

Welke kleur heeft de baardagame? Hoe heet deze kleur?

 

Met vriendelijke groet,

Nicole en Roger

 

 

dit is(was) een zuivere leucistic x leucistic.

 

deze is ons jammergenoeg ontvallen.

ze heefd het niet gehaald ,en de outoptie heefd geen uitsluitsel gebracht.

 

de opvolger is reedts besteld,deze wil ik na het zien van deze die we hadden, zeker terug in onze verzameling.

(sta lekker als eerste op de reserveringslijst bij gerrit :cheer::cheer::cheer: )

 

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×