Jump to content

Recommended Posts

Dit is mijn lieve baardagaam genaamd Raptor, in het voorsteltopic kunnen jullie lezen dat dit me nieuwe aanwinst is. Wou altijd al een baardagaam en nu vandaag was dan eindelijk de dag. Hij is super lief en super tam.

 

post-94-1171803678.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk hoor! Heel veel plezier ermee! Gaat alles goed? Het lijkt wel alsof hij een beetje mager is. Waar heb je hem vandaan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb hem uit haarlem vandaan. Hij zat samen met een groene leguaan (zeer aggresief) je kon niet in de buurt komen of hij sloeg al met zijn staart. Hij was zeer dominant dus denk niet dat de baardagaam altijd de tijd heeft gehad om te eten. maar ik maak hem wel weer een volle baardagaam :D .. Voorderest gaat alles toppertje en is hij gezond en levendig. HIj loopt zelfs al te krabben tegen het raam aan van het terrarium omdat hij eruit wilt. Dank je wel.

 

Groetjes

 

Chantal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan is het maar goed dat je hem opgehaald hebt!! Verwen hem maar lekker! Een extra wasmotlarfje zo hier en daar... Veel plezier en succes ermee! Laat je nog wel een mestonderzoekje doen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat was ik wel van plan maar moet eerst even een dierenarts in de buurt zoeken, die bekend is met baardagamen. :(

 

Me eigen dierenarts is dat namelijk niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij staat hier ergens op het forum een lijst met dierenartsen... Ik weet niet waar je woont?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik woon in wormer noord-holland. Amsterdam valt wel mee voor ons. En heiloo en haarlem ook had al gekeken. Gelukkig zitten er hier veel in de buurt. Zodra ik een mestje zie dan ga ik gelijk ermee naar de DA. Handig dat hier zo'n lijst is ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is zeker handig zo'n forum! Ben zelf ook nog maar een beginner en kan hier een hoop info vandaan halen!!! Ze geven goede adviezen. En af en toe kan ik zelf al een beetje info geven ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie foto van een mooie baardagaam

verwen het beestje maar lekker

veel plezier met je aanwinst

groetjes aliena

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi baardje heb je

veel plezier ermee en hopelijk komt hij snel een beetje bij

 

groetjes

d+n

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi chanti ;)

 

proficiat met je nieuwe aanwinst

verwen hem nu maar lekker

en laat zeker eens mestonderzoek doen

hoe oud is hij <_<

 

grtzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij was 1,5 jaar. Vandaag is hij ingeslapen door de DA, hij zat onder de flaglaten(weet niet hoe je het schrijft) en coccilile (weet ook niet hoe je het schrijft). Hij had een tumor onder aan zijn buik en hij had een infectie aan zijn geslachtsdeel. Zelfs zijn nieren en longen waren al aangevreten, hij werd eigenlijk vanuit binnen helemaal opgegeten.Kon pas heel laat naar de DA zit helemaal vol. Had wel al een mestonderzoek gedaan en daar bleken die parasieten uit te komen. Hij was niet meer te helpen zij de dierenarts, dus hij heeft euthanasie gekregen.

 

Ben zo kwaad op die vent.

 

Mijn lieve raptor is nu in de dierenhemel. R.I.P. lieverd :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

dank je wel... gelukkig heb ik m nog een paar mooie weken kunnen geven met een prachtig terrarium en veel voeding en heel veel aandacht, anders was hij misschien wel dood gemaakt door de leguaan of door hongersnood, of aan zijn tumor. Dat is het enige wat me nog een beetje op de been houd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

och meissie

wat treurig nu! ik leef met je mee,hard hoor!

maar je weet dat je alles hebt gedaan om het hem nog zo prettig mogelijk te maken.

mijn deelneming,en als je besluit om een andere te nemen,ik woon een aardig eind bij je vandaan,maar ik heb mooiertjes in de stoof.je mag er 1 iut komen zoekken als je dat zou willen.maar neem de tijd,dit komt hard aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben zoiezo wel van plan om een man te nemen. heb namelijk het nog niet vermeld op het forum maar heb een vrouw kunnen regelen van 8 maanden oud en die heb ik nu ook in huis. Ze heeft de kleur sandfire X citrus. Zij is wel mooi en stevig en heeft geen rare dingen ook geen parasieten gelukkig ook niet door de man gekregen.

 

Nijkerk valt wel mee hoor 68 km. Maar ben bang dat me vrouwtje naarmate ze ouder word territorium drift krijgt, nu valt ze nog makkelijk te koppelen ging ook heel goed met raptor gelijk kroop ze op m of heb ik nu ongelijk dat het dan makkelijker gaat? Het was echt een schat. Maar helaas valt hij niet te vervangen door geen enkele baardagaam, maar moet toch verder met het leven.

 

In iedere geval bedankt voor je medeleven, kan het op dit moment hard gebruiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die man waar je hem van hebt mogen ze wel een lap rond zijn oren geven

Ten eerste een baardagaam en een groene leguaan samenzetten <_< Hoe komen ze erop. 2 TOTAAL verschillende biotopen,

Niet moeilijk dat de baardagaam ten dode was opgeschreven.

 

Ik vind het echt erg voor je !

 

groeten

Michael

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ow dat is 1 ding zeker hoor deze man is nog niet van me af.

 

Hij zal het nog te weten krijgen.

 

En zeggen dat die bult onder zijnbuik een opzwelling van paargedrag was.

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk je eerste baardagaam geef hem maar eens lekker te eten want hij is idd een beetje magertje gr budy 26

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaah hij is helemaal ontsmet. Ja me vrouwtje zit er nog in. Had haar even in een andere terra gedaan en ben 3 uur bezig geweest met schoonmaken enz. Nu zit me vrouw er gewoon weer in. Maar zij krijgt weer een nieuwe mestonderzoek hoor, laat r grondig nakijken.

 

In iedere geval bedankt voor je tip als ik het niet gedaan had

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×