Jump to content

Recommended Posts

Ik heb Cizmo en Dena een paar dagen in de gaaten gehouden, in hun doen en laten. Dena knikt net als Cizmo, en Cizmo zwaait net als Dena. Dus Dena is er gewoon klaar voor...Cizmo is er al maanden klaar voor, hahahaha. Maar wil dus niet dan ze het in de bak doen, Cizmo zit toch al snel met onsteekingen. Dus dit weekend als Patrick thuis is gaan we het terarium veranderen, en dan gaat er weer een plank in met kunst gras, en de andere kant is dan gewoon zand. Met het veranderen van het terarium, laat ik ze gewoon gaan als ze op de grond lopen, ik weet wel zeker dat er dan gepaart word, en daar hoop ik mee dat Cizmo gewoon bij Dena kan , zonder dat hij er elke min op wil..... En mocht het niet goed gaan dan weer net als nu....

 

Hier nog een leuk filmpie van hun, vanavond gemaakt, Cizmo hoort Dena en wil het liefst door het glas. Hij maakt zelfs een koprol, als hij op zijn schors gaat, En Dena die gaat knikken, Ze zijn er klaar voor, maar nog even wachten tot het weekend...Dan kan ik het in de gaaten houden, deze week moet ik de heele week werken, http://cizmo.livedigital.com/content/1482703

 

Verder wensen we jullie een .........

 

 

img_11713052151177.jpg

 

Knuff van ons.

Share this post


Link to post
Share on other sites

14 februari valentijn,En dit is onze dag, nou ja middag.

Na lang zeuren en in het terarium alles te hebben uitgevreeten mochten we er uit...niet alleen ik he, me vriendin loste me af, als ik ging rusten.

Dus vrouwtje werdt gek van ons.

img_11714825631177.jpg

En kijk mocht ik eindellijk is bij me vriendin, hou ze ons in de gaaten...maar ik haar, wand als ze weg gaat neem ik me kans.

Maar zit nu lekker dicht bij haar.

Eet lust heb ik nog even niet ...ik ben gewoon te verlieft om te eten.

Dena hoor ik wel eten, pffff wat eet ze veel.

Na dat we weer in het terarium moesten, gingen we weer omste beurt tegen het raam aan staan, en ja wel hoor we mochten weer bijelkaar OOO

Dat is toch fijn he om bij haar te zijn.

img_11714825761177.jpg

Maar weer ging ze niet weg he, pfffff.

Hee dacht Dena daar komt me zwembad, yammie, dat is lekker, gauw uit

de katte mand en snel in me zwembad...Oooo hier geniet ik zo van he, eerst even lekker drinken en dan zwemmen op mijn manier.

img_11714825851177.jpg

Nou onze dag was goed, maar we kunnen niet wachten tot het zaterdag is, dan eindellijk bij elkaar, en ik mag het niet verpesten, om dena dwars te zitten, wand dan gaat het schot weer terug.

 

Echt ik werd niet goed van ze, ze waren supper druk, Dena knikt nog heeffig. en cizmo zit te zwaaien, hahahahaha

 

Wij hebben een mooie valentijn gehad, maar gingen weer apart.

Tot morgen en een..................

 

Knuff van ons.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

o die Wil toch! wat doe je met zo,n verlieft stel.

de arme vent,heeft de hele winter gespaart,niks gegeten enz,ik heb medelij met hem hoor!enig idee wanneer d day is,of komt er niks van en mag het manneke er alleen van dromen :wub::wub::wub::wub:.

doeg anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaterdag wordt de bak verbouwt en dan mogen ze weer bij elkaar.

Hij moet nog even gedult hebben.

Hij is al lang uit winterrust en heb ook gegeeten, maar nu staak hij even, hij wil bij dena zijn.

 

Knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedemorgen, ons stukkie van gisteren.

Vrouwtje was pas laat thuis van haar werk, maar toen ze eenmaal thuis was, was het weer raar....Niet bij mijn hoor, ik heb me netjes gedraagen, ik heb maar weer gegeeten, Yammie, niet veel maar het begin is er weer.

Dena was zo druk, en ze deed echt alles om op de grond te mogen kijk maar.

img_11716045561177.jpg

Ze mocht ook op de grond hoor, en rennen dat ze deed, van voor naar achter, hahaaaahah ze hed het er wel erg drukkies mee.

img_11716045661177.jpg

En ja morgen is eindellijk de dag, dan we bijelkaar mag....

Dus op naar morgen.

 

Knuff van ons.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag was de grotedag voor ons, Vanmorgen eerst lekker in Dena haar schaal gelegen.

 

Normaal ga ik daar niet in hoor, ik heb eeb tijl, is lekkerder, Maar dena zit daar. Veel plek heb ik niet, dus was het snel beu. En de ochtend duurde zo lang.

img_11717371501177.jpg

Eindellijk was het zo ver, Kon me echt niet inhouden, Eindellijk met dena, en ik wordt er niet afgehaalt, Maar dena loopt weg. Er achteraan he, wat denk je dan, pff ze rent echt hard, Weer probeeren.

 

Dena daagt Cizmo uit met heen en weer te rennen, en als hij niet komt, rent ze zelf naar hem toe, hahaha...geen gezicht die twee, cizmo heeft het verschilende manieren geprobeerd, Maar denk dat het niet raak was

img_11717371611177.jpg

Dit is ons huis nou, lekker weer bij elkaar.

 

Cizmo kon ook niet rustig doen in het terarium, weer probeeren te paren, dena die heen en weer loopt en eruit wilt.

 

Ik hoop dat het gaat en dat Cizmo zich toch inhou en niet dena gaat pesten, we gaan het zien, anders is het zo weer verandert.

img_11717371721177.jpg

Maar ze hebben ook bij elkaar gezeten, lief he.

 

Cizmo heeft wel z`n daggie gehad, Cizmo slaapt al en Dena zit nog voor het raam.

 

 

img_11717371831177.jpg

 

Knuff van ons

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zondag 18 Februari.

We waren al vroeg wakker en actief, en veel heen en weer gelopen, over cizmo heen, op cizmo, Ik had het supper druk met lopen, En cizmo wordt echt gek van mijn, Maar ik kijk dus echt niet waar ik loop, en cizmo zit steeds voor het glas, waar ik zo graag ook langs wil, en tja dan stap ik op z`n kop, en moet hij weer moeite doen om er onder uit te komen.

 

Als ik op de grond mocht, daagde ik cizmo uit met te knikken, Dus Cizmo weer door de bak rennen en knikken, Hoppa ook maar er uit.

 

Dena liep naar voor en weer terug, cizmo kon haar niet bijhouden, en dan kwam ze terug, en weer te knikken en weg was ze.....Dus Cizmo moest veel zoeken, zie maar op de foto.

 

Cizmo heeft het toch nog een paar keer geprobeerd om haar te bevruchten, maar Dena werkte niet mee, pech voor Cizmo. Ze waren dus de heeledag supper druk, en Dena deed verstopertje, en Cizmo maar zoeken.

 

 

img_11718260341177.jpg

 

Knuff van ons

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt leuk hoe je dit allemaal vertelt Wil

moet er soms echt om lachen

hoop dat Cizmo zijn kans toch krijgt en dat Dena zich

overgeeft aan hem vind het zo zlieig voor Cizmo

Maar leuk verhaal hoe je het vertelt..

ga zo door groetjes aliena ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gaat heellaas niet samen :cry: Dena maakt me gek met haar heen en weer geloop, en haar geknik. En ja ze nodig me uit, dus dan wil ik ook.

Maar aangezien wij geen pijn grens hebben, voel ik dus niet dat ik bloed.

Ik laat een spoor bloed achter al ik het weer terug doe, en daar is vrouwtje niet blij mee.

Nu gaat ze me weer alleen zetten tot ik genezen ben.

 

Vandaag moeten ze nog bij elkaar blijven, ik moet de heeledag werken.

Ik doe wel wat schors eruit, mocht cizmo weer willen kan het niet verder open gaan, en heeft hij ook niet de kans om te scheuren op het schors.

 

Wat denken jullie, is het wel verstandig om ze weer uitelkaar te zetten?

En Cizmo eerst rust te geven dat het kan heellen, ik vind het echt zo ziellig voor cizmo, en niet alleen Cizmo zit onder bloed, maar dena ook, haar rug haar poten...Kom denken jullie even met me mee wat ik het beste kan doen, vind het echt jammer dat het niet kan.

Ik kan ze wel bijelkaar houden maar ben dan bang dat het niet goed gaat met cizmo.

Dus jullie raad zal ik graag willen horen in me dagboek.

 

Knuff van ons

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dagboek van 20 februri 2007.

 

Ik Dena, heb het de laaste dagen erg druk met heen en weer lopen door ons huis. kijk maar.

 

http://cizmo.livedigital.com/content/1502001

 

Maar cizmo wordt er gek van en denkt dat hij mag paren, maar ik wil niet.

Ik ben z`n patner, knikt veel naar hem, Dus met al dat gedoe van het heen en weer geloop, heeft me vriendje z`n hemipenis open geschaaft.

En wel aan mijn harde rug, en ja ik kan niet me steekels weghalen.

Dus te vaak komt het eruit, en wat denk je, Nou zit ik weer alleen.

Eerst in een heele vreemde bak, Pffff wat klein, ruikt niet naar me huis.

De eerst 5 min heb ik eens rond gekeeken en vond het dus echt niks he.

Ik wil hier uit, ik wil weg.

Maar moest best wel lang in die bak, en toen mocht ik eindellijk weer in me eigen huis......Hoeraaaa hee er zit weer wat tussen, even een lik.

O ook even kijken of me vriendje er is daar...Met me snuit tussen het schot..Oke, nou ben lekker gaan liggen onder de lamp en voel me weer thuis, Pffff.

 

En nou ike, Ik vind het echt niet leuk dat ik niet bij me vriendin kan, Pffff

Ik heb zo lang moeten wachten en zit er weer een schot tussen ons.

Maar snap het wel een beedje, ik ben veel te druk voor dena en gebruik veel te veel enagie, en ben in 2 dagen 6 gram afgevallen, en eten heb ik geen tijd voor, Maar ik heb me plekkie weer gevonden en kan tot rust komen.

 

Nou hoop dat het nou beter gaat met cizmo, ik ga morgen kijken of hij wilt eten, en gaat hem weer oplappen.

img_11720004731177.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 maart, Hallo allemaal, het gaat goed met ons. Als het vrouwtje thuis is mogen we bijelkaar, dan gaat het deurtje open, en kunnen we naar elkaar toe, en dit gaat heel erg goed, kijk maar

img_11727735621177.jpg

En als ik naar me eigen plekkie wil, dan ga ik lekker, En dena hobbel me na om ook bij mijn te zitten.

En als ik er uit wil om te poepen, Gaat Dena recht op haar poten staan om te kijken waar ik heen gaat, En niet veel later wil zei naar me toe. En dan gaan we samen door het huis rennen, maar als de zon in huis schijnt, dan zitten wij eerste rang hoor, lekker zacht in Blackie zijn mand, Yammie heerllijk die zon zeg.

 

En vanmiddag was de zon aan Cizmo zijn kant weg, en dacht even opschuiffen, en ging maar op Dena haar rug zitten, zo had hij weer zon, hahaha. Moest wel lachen hoor, het was echt een lief gezicht, Dena die daagt Cizmo op haar manier nog steeds uit, maar ze is ook erg lief voor Cizmo. Wat ik zo grappig vond om te zien is dat dena naar Cizmo ging en met haar bekkie langs zijn bekkie ging lings en rechts, en daarna een lik.

 

img_11727736171177.jpg

Cizmo heeft niet meer zo iets van hee ik wil erop, nee hij is daarintegen erg lief en rustig voor haar, Pak haar niet meer op haar kop, Ja knikken doe hij genoeg maar Dena ook, Dena knikt soms meer als Cizmo, Eten gaat ook goed, buiten de bak en alle twee tegellijk. Ik moet zeggen ik heb een Cizmo die supper lief is voor z`n vriendin. Of dena eitjes bij zich heeft weet ik niet voel nog niets.

 

 

 

 

Zo weer een stukkie uit ons leven, Tot latersssssss

 

 

 

 

Knuff van ons

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi wil

zoals gewoonlijk weer een geslaagd verslag.het zonnetje was lekker vandaag he!

mooi gedaan met dat schuifje tussen de 2 diertjes in,slim!

maar prachtige foto,s

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gaat zo goed, en als Dena Cizmo niet wil gaat het deurtje dicht, en hij blijf dan netjes aan zijn kant.

Dena wil nu wel paren , maar cizmo denkt van doeiii, ik heb het geprobeert, hahaha

Ik vind het ook een mooie oplossing.

 

knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal,

 

Stukkie Dena.

 

Hier zijn we weer met z`n twee, Het gaat nog steeds goed samen.

Maar eigellijk wil ik meer uit me bak dan erin, Daar beneden heb ik meer ruimte om te spelen met me vriendje.

En met cizmo spelen is leuk, ik ren dan zo snel mogellijk naar hem, en loopt een rondje.

Dan hoop ik dat hij me achter aan komt, maar ik ben te snel voor hem.

img_11730196551177.jpg

Maar verstoppertje spelen vind ik echt geweldig, en dat doe ik veel hoor, Cizmo ziet mijn dan niet, en dan kom ik weer onder het kleed vandaan.

En dan ziet hij me, kijk maar wat leuk.

http://cizmo.livedigital.com/content/1524371

Als het filmpje het doet, hahaha

En wat ik ook wel leuk vind is klimmen, en wel op Ricardo.

img_11730196761177.jpg

Lekker zacht.

En wat ook leuk is is Cizmo uitdagen.

http://cizmo.livedigital.com/content/1524358

En als deze het doet.

Wij hebben vandaag lekker samen gespeelt, en als het aan mijn lag ging ik weer op de grond.

Zit ook niet stil in het terarium, wie weet mag ik er nog een keer uit, als ik maar herry genoeg maakt.

 

Dikke knuff van ons

Share this post


Link to post
Share on other sites

Woensdag 7 Maart.

 

 

 

We hebben het echt druk gehad de afgeloopen dagen, Als vrouwtje thuis was wilde we er ook uit he, hahaha, Ik Dena wil nog steeds paren maar Cizmo houd het voor gezien en wil me niet, Dus ga ik maar rottigheid uitvreeten, ik wil zo graag naar buiten kijken, maar dan moet ik in de hor klimmen, dat gaat normaal makkellijk, maar er staan nu kussens die te glad voor me zijn kijk maar.

img_11732928521177.jpg

 

 

Hoe doe ik dit, glij steeds weer naar beneden.

 

img_11732928651177.jpg

Maar na veel keer naar beneden te zijn gegleeden lukte het me wel, hehe eindellijk kan ik naar buiten kijken

img_11732928911177.jpg

Zie je wel, moet me eigen wel goed vasthouden hoor anders val ik naar beneeden....Pff daar komt ze en ze pakt me van de hor, maar heb nog lekker op haar hand mogen genieten van buiten.

img_11732929461177.jpg

Dus dit is mijn beleevennis, Van Cizmo krijg ik geen aandacht dan maar vrouwtje pesten.

img_11732929551177.jpg

Tot de volgende keer weer.

 

 

 

Knuff van ons

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een schatjes zijn het toch he!

wat moet je nog zonder ze!

maar wat een macho is die vent zeg,wil ze eindelijk,krijgt ze de koude schouder toegekeert.

(vertel nu eens welk foto bewerkings progamma je gebruikt???. leuk hoor)

Share this post


Link to post
Share on other sites

PSP gebruik ik en een programa van me digitaale camera.

je kan er van alles mee.

Cizmo denkt van je heb je kans gehad en toen wilde je niet, nou ik niet, hahahha

Dus vreet ze van alles uit in huis.

 

Knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

img_11735556841177.jpg

Hoe deze dag is gegaan met ons, De zon scheen al vroeg, dus wij wilde er ook van genieten, en hebben lekker in de zon gezeten in de kat zijn mand, heerllijk, lekker breed uit zitten en het zonnetje op ons laten branden. Maar we moesten weer in het terarium, en daar was Dena dus echt niet mee eens, en was niet stil naast me, pfff met die nagels langs het glas, net een schoolbort, brr kippevel.

 

Dus zei was er weer snel uit hoor, en kijk ze gaat weer in de zon liggen, in de mand...Hee ik ben er ook nog hier boven, Dus mocht ook nog zitten bij haar, Er kwam een schaal aan , hee we gaan drinken, Yammie. Ik was ook snel uit de mand om te drinken..Lekker zeg, na het drinken weer lekker terug op me plekkie in de zon.

 

Dena moest er weer heellemaal in en ging zwemmen, water weer overal, Pfff kan ze nou gewoon ook niet net als ik drinken, Wat een drukte maakt ze, Hier is het lekkerder, Na een kwatier kwam ze er uit, lekker afgedroogt en onder de lamp gezet, Ze waren lekker rustig, Na 2 uur waren we weer actief en wilde er weer uit...

img_11735556711177.jpg

Dus we liepen op de grond en Dena daagde me uit, Maar ik wil niet, Dus ze pakte me ineens bij me lip, ik met me voorpooten bewegen, en ze lied gelukkig los, en kreeg een lik erna. Maar ik heb toch een beedje bloed van haar tanden.

 

Dit heb ik nog niet meegemaakt met Dena dat ze Cizmo beet, Maar je kan merken dat het lekker weer wordt, ze willen maar zonnen.

 

Nou weer een dag uit ons leven. Leuk dan jullie het gelezen hebben, en tot de volgende dagboek.

 

Knuff van ons.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,

 

Wij zijn er weer met een verhaal. Wij zijn alleen bijelkaar als we op de grond zijn, of zitten te zonnen...Dat zonnen kunnen we uuren hoor, Yammie wat lekker, Onze buik mooi ingehouden, en onze rug strak, Nou kom maar met de straallen.Zie foto.

 

img_11738921881177.jpg

Op de grond ben ik de baas...Dena dus....Cizmo doet wat ik hem opdraagt, maar nee dat wil hij niet en soms wordt ik dan boos ophem, en krijg hij een bijt, Ik knik ook heel veel naar hem, heftig hoor, en net zo snel als hij. Maar als ik wel wil paren , wil hij niet, rijk ik niet lekker dan??? Ik snap Cizmo niet hoor, daarom mag hij niet bij mijn kant komen, dan wordt ik boos en bijt hem weer.

 

Nee op de grond is het beter bijelkaar, de ruimte en ik kan me eigen weg op, Nou ik heb een paar dagen niet gegeeten en vandaag maar weer begonnen met 5 sprinkhaanen, heerllijk.

 

Maar ik kan niet zonder Cizmo maar ook niet met Cizmo, Wand als hij op de grond loopt wil ik ook he, dan heb ik geen rust in me kont hoor, en wil naar Cizmo .

 

Hallo,

 

Nou een stukkie van mijn, Ik zon ook heel erg graag, het liefst wil ik gewoon op Dena zonnen, lekker en warm, Maar moet er vanaf van haar, en ze wil zelf zonnen, dan krijgt ze een lik van me, En blijf naar haar kijken, hoe mooi ze is, Maar soms is ze ook erg gemeen, en bijt ze me, me lip is over, maar ze heeft me op me kop ook een beet gegeven....En als ze dan naar me knikt, tja dan laat ik het niet om te zwaaien hee, Kijk is hoe goed ik dat kan

img_11738921971177.jpg

Soms komt ze zo hard aan gerent dat ze zo voorbij me schuift, en dan hap in me staart en weg is mevrouw weer, en zei denk dat ik haar achter na gaat, Nee ze gaat me veel te snel, dat kan ik niet bijhouden hoor, ben ook de jongste niet meer.We zijn niet bijelkaar in de bak, maar wel samen op de grond, en ik heb er vrede mee, en zuur niet steeds dat ik naar haar wil.

 

Nou weer een stukkie uit ons dagellijks leven. Fijne avond en tot de volgende dagboek, Knuff van ons.

Share this post


Link to post
Share on other sites

15 Maart.

Zo verlieft ben ik nou op Dena, waar ze maar zit me poot zal om haar heen zijn hoor.

img_11739875141177.jpg

Maar zo kan het ook hoor.

img_11739875231177.jpg

En ja toen wij zo lekker aan het zonnebaden waren, Kwam die grote harige kat, en wat denk je wilde er ook bij. Kijk maar naar de foto`s

Dan snap je wat ik bedoel....

img_11739875321177.jpg

Dat draait met z`n kont.

 

img_11739875441177.jpg

 

Weer draaien, Pfff ga nou liggen ik heb geen zon van je gedraai.

 

img_11739875531177.jpg

 

Hehe hij lig, maar wel een stukkie op mijn..Hee dikzak ga is weg.

Nou hij wil ook zonnen, dan ga ik maar weg en bij me vriendin zitten.

 

img_11739875621177.jpg

 

Kijk dat is beter he, allemaal in de zon.

 

Knuff van ons.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weekend van 17 en 18 maart.

 

Wij vermaaken ons wel hoor, eerst even lekker opwarmen en dan lekker spelen.

img_11742823551177.jpg

Yammie ik had best wel dorst, dus eerst lekker drinken, en dan.....

img_11742823631177.jpg

Lekker badderen, had een schaal voor me alleen, maar Dena kreeg er lucht van dus komt ook even kijken.

 

Nou ja kijken ze weet niet hoe snel ze er in moet gaan, maar ik lig er ook nog hoor

img_11742823731177.jpg

Oke Dena ik ga wel een stukkie opzij voor je oke

img_11742823821177.jpg

Zie je wel zo gaat het ook

img_11742823911177.jpg

Of zo kan het.

img_11742824001177.jpg

Of ik wordt er gewoon uit gedauwt door Dena.

 

Gewoon eruit moest ik van haar

img_11742824081177.jpg

Dan maar lekker in de handdoek he, heb ze plek voor haar eigen.

img_11742824191177.jpg

Maar ze had pech en zei moest na mijn uit het bad, hahahaha

 

 

img_11742824261177.jpg

 

Knuff van ons

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 April.

 

 

 

Eerst ik maar (Cizmo) De afgelopen dagen is het veel herrie in huis, dus veel herrie, nou dan wij ook druk, dus wilde we er uit, en eruit, we bleven zeuren, tot we mochten, ik eerst, in een badje, kijk maar.

 

img_11756684441177.jpg

Ik geniet hier zo van lekker zwemmen, en op me gemakkie drinken.

img_11756684531177.jpg

Maar ik zie al een nieuwschierige die ook wel graag erin wel, moet je maar opletten, moet ik er weer uit van haar.

img_11756684631177.jpg

Zie je hoe nieuwschierig ze is en wil er bij.

img_11756684721177.jpg

Nou het is voor mijn afgelopen, en duw ze me eruit, anders heb mevrouw geen plek.

img_11756684841177.jpg

Zie je wel, moest er weer uit, maar ik heb lekker warm in de handoek op schoot gelegen, vind ik ook heel lekker.

 

 

 

Dena daagt me nog steeds uit om te paren, maar als ik zover ben loopt ze een stukkie weg, en gaat dan knikken van kom op nou...pffff ze snap toch ook wel dat ik weer alles op z`n plekkie moet doen, ken niet zo snel achter haar aan, En als ik dan achter haar aan ren, en spring op haar, dan blijf ik lekker zitten, en als ze dan gaat lopen rij ik met haar mee. Maar ze kan ook gemeen zijn om heel hard te rennen naar mijn, en hap, en weg is ze, blijf ik te lang zitten zorg zei wel dan ik wil rennen hoor, ze heeft geen rust in haar lijf zitten, en speelt met mijn op haar manier, zo een stukkie van mijn

img_11756684981177.jpg

Zo een bad voor mijn alleen, Cizmo heeft plek voor me gemaakt, en ga ook lekker zwemmen, en drinken.

img_11756685131177.jpg

Heerllijk lekker zwemmen en alles over de rand gooien....

 

 

 

Ik heb Cizmo waar ik hem hebben wil, en ben de baas in huis, en zit hem vaak achter na, Ben toch sneller als hij...Maar ben ook zo stout dat ik in de hor naar boven klim, en ik weet dat dat niet mag, en zeker als vrouwtje het ziet, moet ik er gellijk uit, daarom doe ik het zo stil mogellijk, en het lukt me elkedag weer om even naar buiten te kijken....Dus ik ben erg stout en doe dingen die niet mogen, en Cizmo sjokt achter me aan.

 

 

 

Maar wat ik het aller lekkers vind is met me vriend in de zon zitten, samen naar buiten kijken, en lekker breed uit liggen, komt de zon overal, Zo een stukkie van mijn.

img_11756685431177.jpg

 

Knuff van ons

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Wil,

 

Het is weer een heel verhaal! Wat zijn het toch een donderstenen die baardjes van jou! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×