Jump to content

Recommended Posts

Moet een baardagaam uit voorzorg 1x in de zoveel tijd ontwormt worden? Zijn er verder nog medicijnen/verzorgingsmiddelen die je hem standaard moet geven of in ieder geval in huis moet hebben voor het geval dat? Behalve vitaminen en calcium?

Share this post


Link to post
Share on other sites

preventief mestonderzoek is wel belangrijk

preventief ontwormen ed raad ik niet aan

doe gewoon eens in de drie maanden mestonderzoek dan weet je genoeg

grtjssssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

N er is ook een productje wat Repti-F aan het testen is.

 

Moet je maar eens in het topic van Coccidiose bij ziektes gaan kijke. Bij de laatste posts wordt er meer over uitgelegd :)

 

Grtzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb van alles in huis,een rol container vol lampen is soorten en maten,extra fittingen enz,maar ook gecko pap(wat net als nutribird het voordeel is dat ze het erg lekker vinden dus zo oppeuzelen),ontwormer,antibiotica,voedseldier verbeterraar,2 soorten betadine.een termometer met een voeller die je zo over in kan hangen.als je het allemaal bij elkaar opteld is het toch een heel beetje,maar ja,je moet wat,als je een dokter nodig hebt is het op de meest ongelukkige tijden.

ik ontworm preventief 2x per jaar.

anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ma daar zou ik wel ff mee afwachten, tot reptie-farm het heeft getest, ik zou toch graag eerst de mening van een ervaren kwker over dat product weten, en vanaf hij het goed getest heeft en goedbevonden heeft kan je het ook bij hem bestellen zei hij dus

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja ma daar zou ik wel ff mee afwachten, tot reptie-farm het heeft getest, ik zou toch graag eerst de mening van een ervaren kwker over dat product weten, en vanaf hij het goed getest heeft en goedbevonden heeft kan je het ook bij hem bestellen zei hij dus

 

Jup klopt.

Maar ik wacht er toch nog even mee. Chuk krijgt toch nog medicatie dus ga hem dat nu niet geven.

Maar er zullen ook nog wel andere dingen op de markt zijn die preventief zijn.

En net zoals Anita doet: 2x per jaar ontwormen lijkt me geen slecht idee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×