Jump to content
Sign in to follow this  
marvin

Hoe Is De Storm Verlopen?

Recommended Posts

Heej allemaal, hoe is de storm bij jullie verlopen? veel schade of helemaal niet?dieren nog van slag geweest?:P Bij ins thuis zijn grote delen van de schutting weg gewaaid :P

 

Groetjssss:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

gelukkig bij ons niks van slag,schutting palen in beton gestort,zolang lampjes branden zijn de diertjes top.maar veel ravage hier,bomen schuttingen dakpannen vlogen,door de lucht,helaas.,ik vind het geweldig natuur geweld,de aarbevingen in californie vond ik al top.

fred met de brandweer mee natuurlijk,en was thuis om 1 uur snachts,die had dus ook een hele leuke avond,

doeg anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik moest van Rotterdam naar huis(tilburg) en dat duurt normaal anderhalf uur maar deze keer hebben we er dik 6 uur over gedaan...

Omdat telkens als wij bij een brug aankwamen deze net werd afgesloten en wij weer door konden naar de volgende tot aan zaltbomel....

dus om 3 uur weggegaan op het werk en om 9 uur thuis....

Ik hoop dit nooit meer mee te maken

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij ons niets stuk, veel takjes in de tuin enz maar voor de rest... hoogstens is onze bank en het vogelhokje omgevalen..

 

mijn pa wxas toen in nederland :P ie wertk daar bij yakult als marketing directeur. hij zei dat het daar wel erg was!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

he

hier zijn aleen maar een paar bomen omgevallen , en van een paar huisen de dakbedekking er af .

valt nog wel mee dus :)

 

edwin

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik vind het geweldig natuur geweld,de aarbevingen in californie vond ik al top.

 

Eigenlijk is het maar stom hoor, want er blijven telkens x aantal doden. Dat is er niet geweldig aan.

Het is magnifiek om te zien wat de natuur kan aanrichten, maar het is niet fijn om steeds sirenes enzo te horen h

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij ons thuis zelf is er niets stuk maar in de buurt zijn er heel veel bomen gesneuveld. We wonen tegen de bos en vind het telkens opnieuw heel angstaanjagend om de fluitende wind enzo te horen.

Ik ben altijd blij als de storm door is en dan nog meer om te zien dat er niets stuk is gegaan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×