Jump to content
Sign in to follow this  
nia

Vervoeren Ziek Baardje

Recommended Posts

Hallo allemaal, vraagje!! Ik ga vanmiddag om 18u met Reign naar Marja Kik. Nou moet ik nogal een eindje rijden, heen en weer, en ik wil ook bijtijds van huis gaan, ivm files en zo, hoe kan ik Reign het beste meenemen, zodat ie zo min mogelijk stress heeft, en warm blijft?

De tip van Wil een tijd geleden in een koelbox met een kruik is een goeie, alleen....heb ik geen koelbox. Een kruik kan ik vandaag nog wel gaan kopen.

Dus heel graag een paar goeie bruikbare tips, die ik vandaag nog kan realiseren!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

neem een kartonnendoos of een curverbak waar je gaatjes in maakt

leg daar een hotpack in of meerdere

ook warmtepleisters werken goed

hotpacks heb je in klikversie klikken en ze worden warm en geschikt voor her gebruik

oa te koop bij action 2 stuks voor E1,-

ook bij drogist en apotheek verkopen ze hot packs die moet je bijvoorbeeld een half uur in heet water leggen

ook heb je warmtepleisters te koop voor 1 euro bij xenos die worden warm zodra je de verpakking opent

welke je pakt maakt weinig uit

wikkel het pack wel in een handdoek of leg er een handdoek tussen

zodat hij zich er niet aan kan verbranden

succes

grtjsssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Angelique, ik heb een grote bio-bak, kan het daar ook in? En hoe lang blijft da warm, want ik ben zeker 2 u van huis met hem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je die klikkers neemt dan neem je er vier twee voor heen en voor terug

 

weet niet of je toevallig een plastic kruik heb die zou je dan bij de dierenarts kunnen vullen met warm water

groetjes michel

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga zometeen inkopen doen, dus dan neem ik ook meteen een kruik mee! Bedankt voor de tips. Ik hou jullie op de hoogte, ik heb net de routebeschrijving uitgeprint, het is 50 min heen en 50 min terug, zonder file, dus ik ben nogal een tijdje onderweg, duim maar voor me dat het mee gaat vallen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zorg iig wel dat het niet TE warm is, en hou het donker voor hem.

Koel en donker, betekens slapen, slapen betekend weinig tot geen stress.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja goed van je lique

wist dat ik wat vergat

leg een handdoek over de curver dan is het lekker donker

en wamrte is enkel nodig om de ergste kou weg te laten

koeler dan in het terra zorgte r inderdaad voor datz e gaan slapen met die handdoek is het donker dus slapen ze inderdaad en dus minder stress

bedankt voor je aanvulling lique

grtjssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vinden jullie het trouwens raadzaam dat ik Godzilla ook meeneem, als ik dan toch die rit ga maken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zouz eker een hotpack mee nemen

wat als je pech krijgt??

en ga je zelf in een t shirt in je auto zitten??

word warm hoor hahahahaha

ik zou wel een pack mee nemen ja

van een terra van meer dan 30 graden in een auto is toch wel erg veel verschil

en ja waarom zou je godzilla niet mee nemen

je rijd toch laat je die gelijk ook nakijken

op geslacht gezondheid enz

grtjssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh ja, das een goeie, geslacht!! Ja, ze mag ook mee. Enne....eigenlijk wou ik in bikini gaan..... :rolleyes:

Natuurlijk neem ik iets mee voor het geval ik pech krijg, maar ik bedoel te zeggen dat het warm genoeg is in de auto voor het vervoer, dus ik stop er tijdens het rijden niets warms bij, want anders blijven ze wakker en raken ze gestresst.

Als ze nou niet poepen vandaag, kan Marja er dan iets uitkrijgen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, plannen iets gewijzigd, ik hoef gelukkig niet alleen naar Nieuwegein, mijn vriend en zijn dochter gaan mee, goed voor de morele steun en heel handig, want mijn vriend heeft zo'n Truus in de auto die ons precies vertelt hoe we moeten rijden. Kan ik mijn uitdraai van routeplanner in de vuilnisbak gooien. Mijn vriend heeft een kruik van mij gekregen (ohhhh ...een hartje met I love you erop) en die gaat bij de baardjes in de bak.

 

Ik heb net nog even op andere fora rondgesnuffeld naar het fenomeen lasogen, ben GBF en Lique en Kuno ook nog tegengekomen, maar het komt redelijk vaak voor zeg!! Alleen, die baardjes gingen wel weer eten, en die van mij nu al een hele tijd niet. En ik lees ook hele goeie berichten over Marja Kik. Dus ik heb goede hoop, en mocht en toch foute boel zijn, dan mogen mijn vriend en zijn dochter mijn tranen drogen vanavond.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi ;)

 

ik werk steeds met tempex oftewel isimoboxen

deze houden de warmte goed vast en koude en wind buiten

is er lekkere donker in en de dieren worden niet door elkaar geschut

 

grtzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marja krijgt heus wel wat ontlasting uit hem hoor.

Das zo handig mens met reptielen.

 

Dat het koud is in de oto is niet zo erg, tocht is veel gevaalijker.

 

Voor dat je vertrekt zou ik ze een uur van te voren al uit het terra halen, dan is het warmte verschil van ter naar oto ook niet zo groot.

Als ze maar niet onder de 15 graden komen, kan het weinig tot geen kwaad.

 

Tjaaaaah en Lique is op meerdere fora's actief.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, Lique, dat had ik al gemerkt! Je bent een aktief mens. Ik zal ze idd een uur van tevoren uit het terra halen, of de lampen gewoon uitzetten om half 4, want we vertrekken om half 5, willen geen gedoe met files en zo. Tocht zullen ze niet hebben, het zal lekker warm zijn in de auto, komt niet onder de 20 graden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

toen ik bonnie op haalde in houten had ik een koelbox gevult met heet water,later een cola fles met een handdoek eromheen erin gedaan.dus de rid naar huis was ze toch niet te koud,de fles had ik er wel even uitgehaald.ben benieuwd wat ze zegd.ik duim voor jullie.

anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

succes hoor nia ben heel benieuwd how hwt afloopt,

Ik hoop dat het mee valt, maar ik heb er goede hoop op

 

groetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Esma, het is goed afgelopen, kijk maar bij het topic van Reign. Bedankt voor jullie tips en jullie medeleven

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×