Jump to content
Sign in to follow this  

Recommended Posts

vol trots presenteer ik jullie mijn nieuwe aanwinst uit Hamm,een 100% translucent van het vrouwelijke geslacht!!! op de foto's komt de kleur van de kop en de flank niet echt goed door,maar deze zijn echt oranje rood!!!

zelfs op de rug zijn gekleurde accenten te vinden.

heb haar aan meerdere trans kwekers laten zien op hamm,en deze wisten me te vertellen dat ik hier een superkoop aan had.

ben er erg blij mee,en zal als ik wat gekleurde foto's heb,deze zeker met jullie delen....

 

hier wat foto's

 

hiephoi!!!

 

 

translucent006.jpg

translucent007.jpg

translucent002.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

thnx ronald!!

ga jij btw in maart weer naar hamm? en hoe beviel hamm jou eigenlijk? was voor jou de eerste keer natuurlijk!!!

buiten dat het er erg druk is,is het een geweldige beurs om met stand te staan toch?

 

hiephoi

Share this post


Link to post
Share on other sites

van harte gefeliciteert met je aanwinst kuno,hoe oud is ze nu?

je had een topstand hoorde ik.

anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

gefeliciteerd met joun nieuwe aanwinst,ze is echt een prachtig beest.

creepy ogen ook ,net een beetje buiten aards. B)

 

grtn rwn......

Share this post


Link to post
Share on other sites
van harte gefeliciteert met je aanwinst kuno,hoe oud is ze nu?

je had een topstand hoorde ik.

anita

leeftijd en exacte lijn krijg ik nog te horen,had deze via een telefoontje van een duitse hypoklant nog even gereserveerd,dus ging een beetje overhaast allemaal,dus nog geen pepieren nu,maar krijg ik zsm binnen,met alle info en lijn erop.

 

ze doet het goed,is 24 cm,en vrat net al een volwas sprinkhaan zonder poten op,dus fel zat!!! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou Kuno, de blijdschap straalt van je bericht af, en terecht. Wat een prachtig beest zeg, en idd die ogen!! Heel heel apart. Ben benieuwd naar de foto's waar de kleur nog beter op uitkomt, maar ik vind het zo al erg mooi! Gefeliciteerd ermee, ik snap je blijdschap!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hebben niet gereserveerd voor Maart, gezien we dan nog geen nakweek hebben Kuno...... De eerste eitjes worden wel binnen 2 weken gelegd, maar zullen dan nog niet uitgekomen zijn voor de beurs van Maart, laat staan dat ze 6-8 weken zijn ;)

 

Maar beurs was zeker geslaagd.... H

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×