Jump to content
Sign in to follow this  

Recommended Posts

nou dan ook maar een foto van m,n ackie.

gelukkig is hij of zij al 2 keer vervelt,en is nu al een dtukje groter.

anita

post-25-1165518178.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een moppie zeg

word deze groot??

(neeeee ik wil er geen hoor ben alleen nieuwschierig)

 

groetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee helaas

dit word maatje baardje(ha dat rijmt),voor een joekel heb ik de ruimte niet.maar hij denkt dat hij een echte varaan is hoor,loopt gewichtig door het terra,heeft vreselijke eet gewoontes,teminste,ik krijg medelij met de dubia,hij speelt er mee voordat hij eet.echt erg hoor.

anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk beest zeg!! Is zo'n beestje goed te hanteren, of "speelt" hij ook met je vingers, net zoals met dubia's?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Anita ;)

 

leuke dieren die ackies :rolleyes:

qua verzorging en huisvesting zijn deze wat te vergelijken met baardagamen

ze komen nl. uit dezelfde streek

en esma dit zijn de dwergen onder de varanen

je hebt er maar eentje, dus je weet waarschijnlijk niet van welk geslacht vermoed ik? deze dieren zijn nl. moeilijk te sexen

wat ik mij dan wel afvraag is of deze dieren gemakkelijk solidair te houden zijn ?

veel succes nog met de prachtige prins

 

grtzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

hij is idd niet gesexed,maar als je een leuk niet zo groot dier wil hebben,en er niet de hele dag mee rond wil sjouwen zijn ze perfect.heel bewegelijk,maar niet zenuwachtg,ik verwachte eigenlijk erger.hij is bij mij gekomen in de tijd dat de baardjes nakweek7,50 opbracht en een dieren winkel in be ze toch mooi genoeg vond voor een ruil.een inverstering dus.binnen een week van geboorte zat hij al in de drukke winkel,ik kreeg hem met 6 weken,en je kon gelijk al merken dat hij mensen gewoon was.hij is totaal niet angstig,en vind me heel intressant.een voordeel dus.maar voor nu gaat hij echt goed ,en wil ik hem ook al niet meer kwijt hoor.als hij niet gesondeert hoeft te worden zou ik er graag een koppel van maken,als dat wel moet blijft hij alleen,vermaak genoeg hier in de woonkamer.

ondertussen krijgt hij kleine dubia,voer zat gelukkig en de kleintjes gaan in 1x naar binnen.

anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×