Jump to content
freaks

Terra Nia

Recommended Posts

Echt niet te geloven hoor, we doen net de warmtelamp aan in het terra waar ze nu nog inzitten, het licht trilt wat, en gaat uit. Lamp kapot. Gelukkig kunnen ze vanmiddag in hun nieuwe terra, maar dit is wel toevallig hoor. Ik laat de verwarming lekker aan vandaag zodat ze het niet al te koud krijgen.

 

De laatste laag heb ik er net opgedaan, kan ie vandaag goed drogen, straks even zand halen en dan kunnen ze erin. Ik ben benieuwd hoe ze het zullen vinden. Ik hou jullie op de hoogte!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi nia

heb je geen reserve warmtelampen in huis???

en anders een gloeilamp

je kunt ze beter niet zonder lamp laten zitten hoor

ze hebben tenslotte ook licht nodig

zeker omdat ze zo moeten verhuizen zorgen voor zo min mogelijk stress

moet je lak trouwens niet eerst goed uitharden voor ze erin gaan???

of is dat zo snel droog en uitgehard???

grtjsssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi nia ;)

 

ik zou toch ook niet te snel willen gaan hoor

laat de bak nu maar eerst lekker ontluchten en opdrogen

het kan wel zijn dat de verf nu zeg maar handdroog is maar zeker beter eerst volledig laten uitharden

en geen reserve lamp.... :o shame shame shame nia

 

grtzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

de lak die ze gebruikt is bijna reukloos en het spul droogt supersnel omdat ik die lak zelf gebruikt heb, maar ik zou ook wachten tot morgen. haastige is zelden goed. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja,tis eigenlijk ook onze schuld hoor,we jagen de hele boel wel op.

dus geen fotos plaatsen hoor nia!!! geeft niks meid.dan maar geen fotos.

maar wanneer ben je jarig,sturen we je allemaal een spotje op.

anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal, lak was heel goed droog, rook niet meer, ik had vanochtend laatste laag erop gedaan, bak de hele dag open laten staan, verwarming in huis aangelaten op 20 graden, en om 18u heb ik de bak ingericht, baardjes erin, en die zitten nu te genieten. Ze hebben ook al lekker gegeten, ze zijn nu alle posities in de bak aan het uitproberen, kijken wat het lekkerst ligt.

Het is een sieraad in mijn huiskamer, de tv staat ernaast, maar we kijken meer naar de bak dan naar de tv.

 

Wat betreft licht vandaag, ik heb er idd een gloeilamp ingehangen en een uv-lamp, dus het is helemaal goedgegaan met mijn schatjes vandaag. Dank je wel voor jullie meedenken.

 

Enne, dat vind ik een goed idee dat jullie mij allemaal een spotje opsturen met mijn verjaardag, noteer 8 juli maar in je agenda!!!

 

Foto's komen binnenkort, mijn vriend neemt zijn camera van de week mee en dan zullen jullie eens wat zien......!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal het vragen, maar hij heeft het heel erg druk, wachten jullie nog maar een beetje, kan geen kwaad een beetje geduld oefenen haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo dan zal ik er ook nog een schepje bij op doen foto's foto's foto's foto's ha grapje

heb je ook al wat plantjes voor in de bak? mail anders maar even ik heb hier geloof ik het een en ander nog wel liggen voor je

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha die Nia

en heb je al foto's voor ons. ik ben nu toch wel benieuwd!!!!

 

Gr Freaks

Share this post


Link to post
Share on other sites

NOG ZO LANG WACHTEN :(:(:(

 

FOEI FOEI NIA :P

 

 

u moet je vriend beter opvoeden hoor,hij weet zeker nog niet dat uzelf zeer ongeduldig bent voor onze foto's. :D:D:D

 

je moet hem leren dat wij foto's willen zien hij tijd moet maken ;););)

(wat heb je nu aan een vriend met een eigen meening :rolleyes::rolleyes: )

 

 

FOTO'S FOTO'S FOTO'S

 

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Erwin, ben je zo ongeduldig!! Zoals je elders wel hebt gelezen gaat het niet zo goed met Reign, dus ik denk zelf eigenlijk ook niet zo aan die foto's. Maar Eerste Kerstdag gaat het gebeuren, dan gaan er foto's gemaakt worden en die zetten we dan zsm op het forum. Dus allemaal, nog effies geduld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Nia

ik kan mijn niet voorstellen dat het aan de halogeen verlichting licht ben mijn zitten ze ook allemaal onder het zelfde licht als jij er in hebt zitten, en hebben nergens last van ja van een winterdip zoals ik dat noem maar verder niets en eten doen ze ook niet de heletijd krijgen genoeg dus ik zou het zo niet weten omdat de ander er geen last van heeft, wellicht heeft iemand op dit forum het zelfde meegemaakt ik in ieder geval niet. ik hoop dat het gauw beter gaat.

ik wens jullie allemaal nog prettige feestdagen en een voorspoedig 2007

 

Gr Freaks

Share this post


Link to post
Share on other sites

EINDELIJK IS HET ZOVER!!!!! KIJK ALLEMAAL NAAR HET NIEUWE PRACHTIGE TERRARIUM VAN GODZILLA EN REIGN OF FIRE, DEZE PRACHTIGE BAK IS GEMAAKT DOOR FREAKS!!!!

post-2-1167164384.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

een heel erg mooie bak hoor ! Mag je trots op zijn ;)

Vooral die kerstverlichting maakt het af :P

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Nia

he he (grapje) ziet er echt netjes uit zo ik wens je veel plezier met de bak en ook je baardjes natuurlijk mocht er nog wat zijn mail maar even je hebt mijn adres.

 

Gr Freaks

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi hoor puike bak

daar zullen ze het naar hun zin hebben

 

groetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtige bak Nia ;)

de achterwand lijkt qua kleur erg op deze van mijn bakken

goed werk hoor freaks :rolleyes:

 

grtzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vakmanschap, vinden jullie niet jongens?? Die Freaks heeft gouden handjes!!!

Ik ben er ook superblij mee, hij staat prachtig in mijn kamer, recht tegenover de bank. Schitterend gewoonweg!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

haa ik zie nu pas dat het terrarium los staat van dat kastje onderaan :D

Wij hebben net hetzelfde kastje, waar de tv op staat !

Leve de Ikea B) !!

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

En leve Marktplaats, waar je een kastje van Ikea kan kopen, zo goed als nieuw, voor de helft van de prijs, mazzeltje!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
En leve Marktplaats, waar je een kastje van Ikea kan kopen, zo goed als nieuw, voor de helft van de prijs, mazzeltje!!!

haha, dat is idd nog leuker :P !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey mensen

Ik heb nog zo'n bak te koop 160breed x 60diep x 50hoog compleet met verlichting en achterwand zie foto. ik doe deze weg omdat ik nog maar een baardje wil houden. interesse mail naar pavilion@planet.nl

 

afbeelding064sh3.th.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×