Jump to content
Sign in to follow this  
wodjeka

Boa Addict

Recommended Posts

Hallo allemaal, ik ben Irene, 24 jaar en ik woon in den haag. :) Ik hou me al een flink aantal jaar bezig met reptielen, en ik heb ook diverse dieren en soorten gehad, maar heb een tijd terug besloten me te gaan toeleggen op het houden en kweken van mijn lieveling reptielen: de Boa constrictors!! :D:D

Inmiddels hebben we al een aardig collectie die bestaat uit zo een 55 boa's en daarnaast nog een X aantal van hun jongen. :)

 

Onze collectie bestaat onder andere uit: surinaamse roodstaarten, hog islands, occidentalis, imperators, en allerlei diverse kleurslagen zoals pastel, albino en salmons. B)

 

Naast de boa's heb ik ook nog 1 jack russel, 2 katten, 1 grijze roodstaartpapegaai, 3 tenrecs (boomegels), haakneusslangen, rode rattenslangen, vogelspinnen en een aquarium met vissen.

 

Liefhebbers van Boa's kunnen eens een kijkje nemen op onze website: www.exoticboa.nl

 

Ik hoop veel plezier te beleven op dit forum :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey irene

Leuk dat je hier aangemeld hebt

en zoals we dat hier alitjd netjes doen

welkom op dit gezellige en informatieve forum

ik weet zeker dat we nog veel lol met je gaan beleven hier

ik zou zeggen tot zondag heb je er ook al zo,n zin in?

wij wel

grtjsssssssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi irene ook van mij welkom geheten op dit forum

ook ik zie jou zondag weer

heel veel plezier hier

 

groetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey irene,

 

welkom op dit leuke in informatieve forum. ik heb zelf ook slangen. waaronder div. morphs tijgerpythons

-albino's

-albino labyrinth

-granite

- tripel het. (albino labyrinthXalbino graniteXalbino green)

 

ik wil een deze maanden ook nog een albino green en fadar's kopen.

 

verder heb ik ook nog dumerilli boa's (5 stuks) baardagamen, 1varaan 2leguanen, 2 gekko's

 

groetjesss: The Lizard

 

p.s: mooie site heb je zeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Irene, ik heb net op jullie site rondgekeken, ziet er fantastisch uit hoor! Hebben jullie de site zelf gemaakt? Heel overzichtelijk, echt heel erg mooi! Complimenten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kun je ook eens foto's laten zien van die haakneusslangen? Ben ik wel benieuwd naar, ik heb er nog nooit van gehoord.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ze pas een paar weken dus ik heb nog niet heel veel goede foto's van ze gemaakt, maar hier toch een paar voor het idee.

 

DSCF1383.jpg

DSCF1384.jpg

DSCF1389.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@nia.

 

haakneuzen zijn wel giftig he. dus oppassen. ze zijn koud giftig. dus niet dodelijk maar als je gebeten word in b.v je hand dan zwelt je hand op. (tochh? wodjeka.. ik kan het ook mis hebben). volgens mij hebben ze de giftanden ook achterin de bek. en niet voorin zoals de meeste warmgiftige dat hebben.

 

zie deze link voor foto's van een Heterodon nasicus nasicus (haakneuz) beet

http://www.herpnet.net/bite/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Irene,

 

Ook nog van Harte Welkom op het Forum. :rolleyes:

 

Leuk dat je je eigen en je hele dierentuin gelijk even heb voorgesteld. :)

 

Nog veel plezier op het forum. ;)

 

Groetjes Marc en Berlinde B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een apart snuitje hebben ze zeg, ze zien er heel lief uit. Maar Lizard, ik ben niet van plan een haakneus te nemen hoor, ik ga een lief rattenslangetje nemen, welke kleur weet ik nog niet, eigenlijk vind ik ze allemaal mooi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb net naar die link gekeken Lizard, dat is nogal een zwelling zeg! Zou die man dat bewust hebben uitgeprobeerd? Au!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb geen idee. denk het niet. denk dat hij toevallig gebeten werd. maar het is maar dat je het weet dat die giftig is :lol: wel makkelijk om te weten

 

grtjssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zijn wel giftig maar in het ERGSTE geval hou je er zwelling aan over. Verder moet en haakneus ook eerst flink kauwen op je hand voor er uberhaupt gif vrijkomt. Zou ze dan ook niet als gevaarlijk willen bestempelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×