Jump to content
Sign in to follow this  
anita

Rudie

Recommended Posts

hallo

ik ben wel wat gewent,iggys facineren me omdat ze echt gek zijn met hun baasje,maar een baardje!

rudie is onderhand gewent om overdag de woonkamer te verkennen,en om een poosje op de vensterbank te zitten.

nu is hij weer uit het terra,en wandelt al een tijdje rond.tot dat ik in de gaten kreeg dat ik steeds bijna m,n nek brak over hem.toen ik de kamerdeur open liet staan om de wc te dweilen,stond hij snel tussen m,n benen om te zien wat ik aan het doen was.ik ben zeer verbaasd,hij kent geen angst,de honden vind hij uiterst intressant.en op dit moment is hij de trap naar boven te beklimmen.nou als dik kort achterblijvertje had ik nooit gedacht dat hij dat zou kunnen.of zou willen.

ik wilde dit toch even delen,en ga nu maar gauw om hem te gaan halen,en maar weer in z,n terra te zetten,de wereld reiziger dat hij is!

anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Anita, wat leuk dat Rudi zo rondloopt. Hier zijn de baardjes ook heel nieuwsgierig en ook totaal niet bang voor de honden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erg leuk verhaal, maar zijn jullie niet bang voor tocht ? De mijn komt niet verder dan de vensterbank als de zon schijnt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

natuurlijk ben ik bang voor tocht .maar rudi was 55 gram en 9 maanden toen ik hem kreeg,heel erg ziek enz.nou is hij een paar jaar verder,kern gezond,en oersterk.en ik geloof dat een uurtje echt geen kwaat kan,hij had niet moetten leven,en doet het toch.dus als hij geen 10 word heeft hij toch z,n pleziertjes gehad.

maar dat vind ik. Enk vind er geen klap aan om rond te lopen,dus hij gaat in lolas terra als die boven is.lekker zonnen onder de powersun.

anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaja baardjes zijn eeerrruuug nieuwschierig

leuk verhaal hoor anita, je heb echt plezier van je beestje merk ik

 

groetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi esma

tis zachtjes uitgedrukt hoor,ik was echt helemaal verbaasd hoor.mijn reptielen zijn geen knuffels van mij,maar rudie gedraagd zich echt als een asiel hond,erg blij dat ik hem gered heb toen hij piep was.

doeg anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

het baartje van ons heeft ook een identiteits probleem in de vensterbank legt meneer in een kattenmand en als ik uit mijn werk kom stuitert hij door de bak en kwispelt als een hond

als ik uit mijn bed kom is meneer nog wat koud maar begroet me dan met zijn baart

hier loopt hij ook regelmatig door de kamer en snoept af en toe een spin op

 

het zijn dus hele lieve beestjes

zelfs dat hij hierrond liep en er 5 peuters binnen binnen kwamen en een paar aan hem zaten keek meneer om zich heen van "heb ik dit nu weer" en liep terug naar zijn bak

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×