Jump to content
Sign in to follow this  
monibro

Wij Hebben Een Schildpad !

Recommended Posts

Vanmiddag hebben wij Tanker (tje) opgehaald. Het is een kolenbrander en een supergaaf dier. Hij is van Augustus 2006 en je zou echt niet verwachten wat voor enorme dieren er uit zo'n ei kunnen kruipen. Geweldig.

 

Nu hebben we Porsche de baardagaam, 2 Turkse boomkikkers een Franse Bulldog en een schildpad.

 

Tanker0011.jpg

Tanker0016.jpg

Tanker0017.jpg

Tanker0018.jpg

 

We wilden eerst het beestje Stoffel noemen, maar Kuno was ons voor. We hebben de ouders gezien en toen werd het Tanker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooooooi beestje hoor wat een schatje

oppassen of ik wordt verliefd :wub:

het lekkere is dat ze niet in winterslaap mogen/gaan

heel veel plezier met tanker

 

groetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja wat moet ik hier van zeggen, uiteraard moet ik beginnen met schitterende dieren maaaaarrrrrrrr;

 

Niet verder vertellen, ik heb ergens gehoord dat een franse buldog en een schildpad niet samen gaan dus als je even je adres door geeft komt mijn vrouw de buldog even ophalen :)

 

veel plezier met je kolenbranders.

 

 

Theo

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Niet verder vertellen, ik heb ergens gehoord dat een franse buldog en een schildpad niet samen gaan dus als je even je adres door geeft komt mijn vrouw de buldog even ophalen :)

 

 

 

Theo

HAHAHA, Mooie grapjas ben jij, die hond krijg je nooit !!!!!!!! :P;)

 

Trouwens... helemaal nix van m'n beestjes doe ik weg. Ik heb met pijn in mijn hart de babybaardjes verkocht, en dan kom jij om mijn hondje. Ik weet wel een raskweker, dan heb je een pup en dat is nog veel leuker.

 

Groetjes van Monique

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi dier hoor echt een liefje

wel zijn je foto,s wat te groot van formaat

wil je deze aub even verkleinen

bedankt alvast

grtjsssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Monique,

 

mooi beestje zeg, maar wat hoor ik, gaat die niet in winterslaap. Wij hadden vroeger ook een schildpad, en die ging in de winter lekker een lang slaappie doen.

 

En heb je gewone tuinaarde in het terrarium, hoe maak je dat dan schoon?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Christel, beetje late reactie, maar al m'n baardagaamkopjes waren grijs, dus kon ik niet zien dat er nieuwe berichten waren, denk dat m'n dochter op het forum heeft gezeten.

 

Maar ik heb er tuinturf in en schoonmaken hoeft niet zo vaak, de poepjes kan je er zo uit vissen en eten krijgt hij op een schaaltje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×