Jump to content
Sign in to follow this  
jaap en Valerie

Even Voorstellen

Recommended Posts

Hallo,

 

Wij zullen ons even voorstellen. Wij zijn dus Jaap en Valerie, 28 en 23 jaar. We zijn in het bezit van 2 baardagamen genaamd Diablo (mannetje) en Yester (vrouwtje). We hebben ze van het internet afgehaald (marktplaats) bij een jongen die geen geld meer had om ze te verzorgen. Ze hadden al weken niks anders meer gehad dan andijvie en taugee. Dus ook geen kalk en vitamine enzo. Ik wilde liever kleintjes maar dat vonden we zo zielig dat we ze mee hebben genomen. Ze hebben nu een groter terrarium en Uv- lamp en betere warmte. Het mannetjes is nu een beetje geel gekleured bij baard en ogen en het vrouwtje is aardig over haar hele lichaam oranje. Ook hebben we nog 3 halsbandleguanen (1 mannetje en 2 vrouwtjes).

 

Groetjes Jaap en Valerie

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi welkom

wat een mooie instelling

veel plezier met je diertjes

groetjes michel :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heey hallo.

 

Ben hier ook net op dit forum.

Ik heb opm school dan een mannetje en een vrouwtje waarmee we een fok programma doen. Wij bleken eerst twee mannetjes te hebben en school heeft een koppeltje voor ons aangeschafd omdat we anders een "toets"van begeleiding voorplanting missen.Maar goed mij hebben nu ook een koppeltje die erg verwaarloosd zijn maar supper aardig.Ze eten nu gelukkig wel wat niet hoe het zou moeten.Maar dankzij de krekels krijgen ze wat naar binnen.Vooral het vrouwtje is erg verwaarloosd.

 

Groetjes Tonweya

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Jaap en Valerie,

 

Welkom op ons forum. :rolleyes:

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dag jaap en valerie,welkom op het forum, als je foto's hebt van je baardagamen mag je die gerust op het forum zetten, ben wel benieuwd hoe ze eruit zien.

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×