Jump to content
Sign in to follow this  
k

1 Eitje ?!

Recommended Posts

mijn laudakia is net bevallen van 1 ei ?!

volgens de eigenaar van de dierenwinkel is dit helemaal niet normaal ( ze zou er mistens 5 moeten legge. ) De moeder blijft ongestoord graven en vertikt het om te eten. ( ze is wel zo plat als iets, dus ik denk niet dat er nog veel eieren op komst zijn. ) Zou het nog kunnen dat ze nog steeds gaat leggen ? ( het vorige ei is deze donderdag gelegd ) Of zoekt ze gewoon haar eerste eitje ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

het is een agaame,een soort net ong zo groot al een baardje.maar met meer kleur,slanker,er zijn veel ondersoorten.

 

is dit het eerste legsel miss,?het is nog erg vroeg voor nakweek,of is ze echt laat? heb je het eitje nog,en heb je kunnen zien of het wel bevrucht is

eigenaren van dierenwinkels vertrouw ik echt niet,maar 1 eitje lijkt mij ook niet kloppen.

anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

ga er even mee nar een dierenarts die kan

met apparatuur zo zien of er nog eites in zitten

risico op legnood is te groot

sterkte

grtjsssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi,

 

raar maar waar... het vrouwtje stopt na 5 dagen ineens met graven ?!

is alles opgelost of zit ze nu juist met erge problemen ?

 

( ps. : ik weet begot niet hoe ik kan zien of een eitje bevrucht is of ni :P. ik heb nog maar 7 maand reptielen en weet dus nog belange ni alles. )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat is een laudakia?

hey,

 

ik zou graag een foto willen plaatsten van mijn laudakia's, maar het wil niet lukken. ik weet ook niet wrm.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoi

het is een agaame,een soort net ong zo groot al een baardje.maar met meer kleur,slanker,er zijn veel ondersoorten.

 

is dit het eerste legsel miss,?het is nog erg vroeg voor nakweek,of is ze echt laat? heb je het eitje nog,en heb je kunnen zien of het wel bevrucht is

eigenaren van dierenwinkels vertrouw ik echt niet,maar 1 eitje lijkt mij ook niet kloppen.

anita

klopt als een bus wat je zegt over een laudakia !

 

( ps. : dit is mijn 2e legsel, het eerste was eind februari 2006. Toen had ik mijn diertjes pas 2 weken, waarschijnlijk dus zwanger gekocht :P. de verkoper van de reptielenwinkel was dus ook niet echt tevreden, toen ik hem vertelde dat ik 11 eitjes had :lol: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey

wat is er dan met die 11 eitjes gebeurd.weggedaan?

Je kan een schouw lampje kopen, dat lijkt op een pen, met een fietslampje erin,

leuk hoor. Maareh, heb je een koppeltje,of is de dame alleen aan 't leggen?

maar echt, als je het niet vertrouwd, ga effe langs de da. dat ze stopt met graven zegt niets.

anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×