Jump to content
Sign in to follow this  
eric ligteringen

Wel Of Geen Muizen Voeren

Recommended Posts

Mijn vraag is deze:

 

Als mijn baardagamen groot genoeg zijn voor muizen,moet ik die dan voeren of is er een alternatief?

Ik heb namelijk een vriendin die hier erg op tegen is.

Nou weet ik dat je ook honden en kattenvoer kan geven maar deze bevatten weer conserveringsmiddelen.

Wie kan mij vertellen wat ik het beste kan doen?

Buiten het uit huis zetten van mijn vriendin natuurlijk. <_<

groeten,Eric.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Eric,

 

ik heb ook baardagamen, maar ik ga ze geen muizen voeren, het zal best goed voor ze zijn, maar ze hebben ze niet nodig, ipv muizen ga ik ook geen kattenvoer geven. Er zijn zat andere dingen die je kan geven, en dat voedsel moet je dan natuurlijk wel bepoederen met kalk, en je moet je diertjes genoeg vitaminen geven. Er zijn meer mensen met volwassen baardjes die ze geen muizen geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

nou,ik ken eigenlijk niemand die muizen voerd,op bevroren pinkys na dan.het dieet zou moetten bestaan uit 50% dierlijk voer en 50% groente en fruit.in de meeste gevallen ligt dierlijk hoger liggen.,maar er zijn zat alternatieven dan muizen te voeren.geef krekels sprinkhanen enz.en kuipjes katten voer is niet zo heel slecht hoor.alles met mate.bepoeder goed met calcium en vitaminen,en koop een goede lamp.

anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo,wij hebben 1keer een klein babymuisje(levend) gevoerd,dit was geen leuk gezicht,ze bijten er een stukje af en dan ligt dat muisje nog te piepen,doen we dus niet meer bah! welk kattevoer kun je beste pakken of maakt dat niet uit? groetjes mandy :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Een goed alternatief voor het voeren van muizen zijn zijderupsen

en tebo's.

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wij voeren wel muisjes

wij kweken ze voor de slangen en als we er wat teveel hebben voeren we ze aan de baardjes

hard maar dat is de natuur

als je kattenvoer wilt geven hou het dan op de wat duurdere merken

en pak altijd senior voer daar zitten minder zouten in

persoonlijk ben ik niet zo,n voorstander van kattenvoer

als hete cht zo goed is was er allang een fabricant geweest die er een hagedis op plakte en het als reptielenvoer ging verkopen

gat in de markt??

grtjsssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi ;)

 

kattenvoer willen mijn dieren niet dus schotel ik dat niet meer voor

dit was wel voer voor kittens dus geen seniorvoer

af en toe een pinky dit doe ik wel zeker als er

Share this post


Link to post
Share on other sites

zijderupsen zijn dat die gerdrogde van de online shop? en wat maat het verschil in prijs tussen levenden en dode, aangezien dit een groot verschil is.

denk dat ik binnekort eens een goed bestellinkje ga doen hier :D

grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik geef mijn baardjes af en toe wel pinky's, maar dan wel dode, ze willen ze juist niet levend hebben :P (gelukkig)

ik heb hier zelf muizen dus het is eigenlijk een gratis extra'tje en ze zijn er dol op :) maar het hoeft niet pers

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×