Jump to content
Sign in to follow this  
kc-dragons.nl

Binky Rust Zacht .....

Recommended Posts

Met onze lieve Binky ging het eigenlijk al gedurende het hele jaar 2006 niet zo lekker.

 

Het begon in Januari met wat gekuch en geproest vanuit zn terra, nader onderzoek liet weten dat hij een beginnende longontsteking had en daar hebben we hem toen voor behandeld. In de 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

:( wat een droevig nieuws, jullie hebben er alles aan gedaan maar het mocht niet zo zijn :( ,,,,veel sterkte met dit verlies.... :(

 

GrOeTjSsSsSsSs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vreselijk is dit, je diertje te moeten verliezen, ik weet wat het is. Ik wens jullie heel veel sterkte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi

 

Bedankt voor de steunbetuigingen.

Ik heb me lange tijd kunnen opstellen met de gedachte dat ik nog geen volwassen dieren heb verloren, maar daar is nu inderdaad een einde aan gekomen.

 

En ik moet eerlijk zeggen het valt me echt #@$#%# zwaar. Nakweek of jonge aankoop heb ik weleens verloren, maar dat voelde toch anders aan dan dit verlies.

 

Op zo'n moment ben ik blij dat er fora zijn waar je dus je hart zo kan luchten en dat mensen je een hart onder de riem steken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heel veel sterkte toegewenst met dit verlies

en dan zijn er nog mensen die zeggen ..... met een reptiel krijg je geen band nou die hebben het mis hoor. (meestal)

 

groetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gisteren met de dierenarts gebeld om te kijken wat de mogelijkheden bij haar waren om eventueel te kunnen achterhalen wat het had kunnen zijn waar hij aan overleden is.

 

Later op de avond heeft ze me terug gebeld en verteld dat ze overleg had gepleegd met Marja Kik omtrent zn geval van longontsteking eerder dit jaar en uiteraard zijn overlijden van afgelopen zondag. Waarschijnlijk is de combinatie herstellende van een longontsteking en wormen hem uiteindelijk toch teveel geweest. Het advies was een beetje dubbel, we zouden hem kunnen opsturen naar Utrecht voor nader (duur) onderzoek maar we kunnen ook nog een uitgebreid mestonderzoek laten doen bij het diertje wat de laatste maand bij hem zat ter gezelschap om hem aan t eten te krijgen. Binky is z

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Kelly&Carola,

 

Gecondoleerd met het verlies van Binky. :(

 

Ook wij weten wat het is om baardjes te verliezen waar je een band

mee hebt opgebouwd.

 

Nogmaals sterkte.

 

Marc en Berlinde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×