Jump to content
marvin

Dit Is Niet Te Geloven!

Recommended Posts

wat ik nou net op marktplaats heb gelezen is niet te geloven :angry: er wordt een baardagaam aangeboden die is mishandeld, de baardagaam leefde op school, maar de leerlingen hebben het arme beesie mishandeld met een schaar, waardoor het beesie stukjes van zijn tenen en staart mist :(

 

wat zijn dit toch voor mensen :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

als het waar is is het in en in triest

maar ja is het de waarheid he

met zulke verhalen weet je het nooit

grtjsssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi ja echt schandalig maar ik heb een zus die lerares is en zij heeft ook dieren in de klas nee geen baardagaam maar visjes en een konijn bij haar gebeurt echter nooit iets met de dieren ik vindt ook niet dat je alleen de kinderen dit moet verwijten want zeg nou zelf is de juf of de meester niet de gene die de kinderen moet leren ja en sommige kids weten niet dat je zulke dingen niet kan en mag doen als hun het niet geleerd wordt dus ik ben kwaad op de leraar of juf die dat baardje in de klas had en er niet goed op gelet heeft en blijkbaar haar klas nix leert anders doen kids dat echt niet ik zelf heb ook drie kids en ik weet zeker dat zij dit nooit zouden doen kwestie van moraal en waarde opvoeding enz

 

Groetjes Karolina en de baardjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

zelf ben ik er niet tegen om dieren in de klas te hebben.

maar als ze zo behandeld worden ... ?!

ik kan amper geloven dat er kindjes zijn die zoiets doen ?!

en dan nog te zwijgen over die achterlijke jufrouw dat zogezegd niets heeft gemerkt van dit hele gebeuren.. ??!

ik hoop dat het mens niet meer in die school werkt !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is echt erg, dat die kinderen zoiets een dier aandoen :angry: !!

Terwijl dit voorkomen zou zijn door het plaatsen van een slotje op het terra ofzo, spijtig dat het diertje daar is terecht gekomen <_< .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou ja zeg, echt niet te geloven! Ik heb even op marktplaats gekeken, dat ze dat er ook zo op durft te zetten zeg. Zou het arme beestje bijna gaan halen, maar kan er echt geen mannetje bij hebben. Ik hoop echt dat hij (of misschien wel zij) een goed tehuis krijgt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou ik heb ook maar even gekeken wat een eng mens ja en ik zou hem ook zo willen ophalen maar ik heb al dertig eitjes en al drie volwassen baardjes en dat zou ik finaciel niet redden hellaas ik hoop ook dat het beestje een goed huis krijgt misschien iemand van deze side dan weet ik dat het goed zit heb echt medeleiden met dit baardje

 

:( Groetjes Karolina en de baardjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is ook de bedoeling met de tekst dat iemand het dier koopt uit medelijden

en dat is geen juiste basis

grtjssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat vond ik ook al stormmeissie

ze kijkt erbij of ze hem op wil eten

ik vond het er niet uit zien en tevens de tekst

alsof het echt ij medelijden en goed doenerij is

meer als dumppraatje om er snel vanaf te zijn

en geloof me dat werkt hoor

dat zie ik namelijk iedere keer weer

een nette advertentie en mensen zie je een maand nog adverteren

en zo,n advertentie en binnen enkele dagen is ie verkocht

grtjsssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja het is niet te geloven wat mensen soms schrijven om maar snel van hun dieren af te zijn

maar ja het kan natuurlijk dat ie mishandeld is.

 

Zag net ook een advert daar stond bij: te koop baby baardagaam leuk voor u kinderen

is erg tam! goed beginners dier

 

nou daar kun je ws donder op zeggen dat dat een inpuls aankoop wordt, en de kinderen er snel op uitgekeken zijn

of de ouders moeten er voor gaan zorgen.........................

 

Groetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi esma

 

Ja daar heb jij hellemaal gelijk dat zet je er toch niet onder in ieder geval niet als je het beste voor je baardjes wil toch ik zelf heb er nu al vier uit en twee vechten op dit moment om eruit te komen

 

Groetjes Karolina en de baardjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

echt stom dat mensen zo met hun dieren om gaan

zelf hebben wij ook 1 gekko 1 vogelspin 1 slang en een paar 5 gifkikkers ze leven allemaal op de slang na in terratjes van 25 bij 30 ofzo en vooral de gekko kan zicht bijna niet omdraaien...maar er zitten wel slotjes op gelukkig maar kweet niet of er wel zo goed word voor gezorgt

 

edit:

kheb net de advertentie gelezen staat er is tam nou dat kan ik niet geloven als ze hem hebben mishandeld

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het ook gelezen en ik vindt het niet normaal.En wij zijn ook aan het kijken wat we voor dit beesje kunnen doen.Om het is tensloten dierenmishandeling en dat is tot heden verboden en strafbaar in nederland.

 

Dat is ook

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×