Jump to content
Sign in to follow this  
Amy

Kanjertje Is Dood

Recommended Posts

Toen ik vanmorgen in de bak van Kanjertje keek zag ze er niet zo best uit. haar oogjes waren een beetje ingevallen, naar binnen gedrukt leek wel. verder ging het gewoon goed.

Ik kom net uit de bus en kom mijn zusje tegen, ze zegt: ik dacht dat je kleine baardagaam dood was maar hij bewoog toch nog. (had mijn moeder gezien, zijn staart ging omhoog en deed 2 stapjes)

 

maar nu ik net kijk, ziet ze er wel heel dood uit. ik pak haar op en kijk in haar oogjes, die stonden half open tot spleetjes. haar bek stond ook half open. ik raakte haar koppie aan maar er gebeurde niks. pootjes stijf opzij en staartje stijf omhoog. dood dus. ik pakte haar op aan haar staartje en keek wat er gebeurde. niks, alles bleef stijf, alleen het buikje zoog zich naar binnen zodat ze een stuk platter werd. ik moest haar van mijn moeder maar in het terrarium laten liggen omdat mijn vader haar dan ook nog voor het laatst kan zien.

 

ik vind het echt zo jammer :( we hebben al zoveel geprobeerd maar het heeft dus niet geholpen :(

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi amy

helaas erg sneu

maar je hebt je beste gedaan

daar moet je jezelf gewoon mee troosten

het heeft niet zo mogen zijn

sterkte

grtjssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Amy,

 

Dit zijn altijd mindere berichten.

Maar jij en je familie hebben er echt alles aan gedaan, dus je mag jezelf niks verwijten hoor.

Het mocht gewoon niet zo zijn.

Veel sterkte toegewenst.

 

Groetjes,

 

John.

Share this post


Link to post
Share on other sites

waar ik nu net aan denk.. ik krijg binnenkort een terrarium want hij is al besteld. maar er komt niks in. ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Amy,

 

Spijtig om zulk nieuws te horen.

Veel sterkte toegewenst :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

hij is nu net weggegooid (in de prullenbak buiten)

ik mag geen nieuwe dieren meer van mijn vader.

dus ik heb straks een lege bak staan.

maarja die kan ik altijd nog wel gebruiken.

kzou misschien wel een slangetje willen.

maar die mag ik nie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

of ik verkoop hem. met mijn ander baardjes gaat het wel goed. ze zijn lekker stevig. eigenlijk heeft kanjertje het nog lang volgehouden als je had gezien hoe hij gebeten was. gisteren kreeg ze haar laatste krekeltjes via het spuitje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Amy

 

Zat hier bijna te huilen echt vervelend voor jou ik ken het hele verhaal niet

Maar zo wat ik net allemaal lees heeft het zo moeten zijn en ja nu heeft kanjertje geen pijn meer :huh::unsure:

 

 

Groetjes Karolina en de baardjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Amy

 

het is spijtig om te horen dat hij het niet gered heeft

heelveel sterke

Share this post


Link to post
Share on other sites

sterkte met dit verlies hoor, dit is nooit leuk

je kan je terra altijd bewaren voor later als je bv op jezelf gaat wonen, dan kan je rustig kijken wat voor dieren je er in wil

ja weet het duurt nog lang, maar ja een leeg terra kost geen geld, alleen wat ruimte

 

groetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Amy,

 

dank je wel voor je smsje gisteren, ik heb je nog geprobeerd te bellen, maar ik kreeg je voicemail.

 

Dit vind ik heel heel erg voor je, ik ben er zelf ook een beetje verdrietig van, Kanjertje voelde ook een heel klein beetje van mij, omdat ik zo met je heb meegeleefd, en ze "mijn naam" had gekregen.

 

Maar net zoals de rest al heeft gezegd, je hebt je best gedaan, jij en je ouders, meer kon je echt niet doen.

 

En kun je dat lege terra niet meer afzeggen, je kunt je geld dan besteden aan Dragon en Dragona? En waar ik ook aan zit te denken, als Dragon en Dragona man en vrouw zijn, dan moet je ze voor hun eigen bestwil toch apart zetten totdat ze oud genoeg zijn om eventueel te paren, en wil je geen nakweek, dan moet je ze apart houden, en dan heb je daar in ieder geval de ruimte voor.

 

Nou ja, nogmaals heel veel sterkte, ik ben nu op bezoek bij Wil (van Cizmo en Dena) en daarom kan ik even op internet. Straks ga ik weer terug naar de camping en dan duurt het weer een paar dagen voor ik weer online ben.

 

Dus dan spreek ik je wel weer over een paar dagen!!!

 

Doei!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

het zijn twee vrouwtjes dus die kunnen bij elkaar blijven. en ik neem het terrarium wel want dan hebben ze meer ruimte en ik heb er nu geld genoeg voor. in die andere komt ooit dan misschien nog wel wat. nu mag het nog niet van mijn ouders maar later misschien ooit. kan altijd nog wel van pas komen :D

een slang lijkt me wel leuk maar die mag ik nooit zegt mijn vader. die bijten zegt hij (is niet zo zeggen ze hier)

 

oja, dat kappote schuilhutje is weggehaald en we hebben de achterwand afgewerkt met cement (nouja.. mijn vader want ik kan dat nie) het ziet er nie uit :P maarja :P het is teminste dicht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oeps, nia stond nog ingelogt hier.

 

 

Knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Amy,

 

Gecondoleerd met de zware verlies. :(

 

Misschien een troost, jullie hebben er alles voor gedaan.

 

Sterkte.

 

Groetjes Marc en Berlinde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi amy

 

wat een naar bericht

dat het zo moest aflopen :(

ik wens je dan ook veel sterkte toe

 

grtzzzzz Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi amy

 

ik wens jou en je familie veel sterkte toe.

jammer voor je dat het zo gegaan is..

maar pas goed op de anderen ...

groetjes aliena

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×