Jump to content
Desperados

M'n Bak Is Klaar (foto's)

Recommended Posts

Eindelijk ben ik tevreden over de inrichting. Heb direct maar de achterwand aangepast,...

Picture120.jpg

Picture114.jpg

Picture108.jpg

 

Ps: zal wel weer reacties krijgen dat ik m'n fitting UV lamp horrizontaal moet hangen, dit blijkt niet waar te zijn... 1) je UV lamp gaat zo minder lang mee, 2) qua Uv straling is er weinig verschil... heb dit van een maatje van me (werkt in blijdorp, verzorger reptiles).

Grtz, Desp

Share this post


Link to post
Share on other sites

heej

 

mooie bak hoor

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie inrichting hoor!!!!!

gave achterwand!!!!

 

Zie je baardje nou eens zitten een echte trotse farao (naast dat egyptische beeldje als ik het goed zie) :P kop omhoog van hier ben ik en dit is mijn bak grrr en als je in de buurt komt dan...................... :lol:

moest die andere ff zoeken maar heb hem gevonden

 

groetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi ;)

 

mag je best trots op zijn :rolleyes:

prima gedaan hoor

 

grtzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie bak Desperados :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit hoor

en van die lamp er word toch echt gezegd zelfs door de makers verkopers en lampen kenner dat ze horizontaal moeten hangen

er word zelfs kapjes voor gemaakt

en je kunt het zelf bedenken

kijk maar eens goed naar welke kant straalt een gloeilamp???een reflectorspot en een spaarlamp

een spaaralmpe duidelijk naar de zijknaten hoe meot dit je baardje dan bereiken??

ok lekker off topic

het is jou terra dus je moet doen wat je wilt

maar volgens mij kun je m er dan net zo goed niet in hangen

mooi terra in ieder geval

grtjssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites
ziet er goed uit hoor

en van die lamp er word toch echt gezegd zelfs door de makers verkopers en lampen kenner dat ze horizontaal moeten hangen

er word zelfs kapjes voor gemaakt

en je kunt het zelf bedenken

kijk maar eens goed naar welke kant straalt een gloeilamp???een reflectorspot en een spaarlamp

een spaaralmpe duidelijk naar de zijknaten hoe meot dit je baardje dan bereiken??

ok lekker off topic

het is jou terra dus je moet doen wat je wilt

maar volgens mij kun je m er dan net zo goed niet in hangen

mooi terra in ieder geval

grtjssssss

Allereerst bedankt voor de positieve reacties!!

Ik heb het nu van 3 mensen gehoord die redelijk tot extreem in de bussiness zitten, dat het bij deze lampen uitmaakt dat ze verticaal hangen, dit ivm de duur van de lamp en als de agamen UV willen, tasten ze dit af met een tong en zoeken dit dan op. Ze zitten dan ook regelmatig op de plateau van de achterwand bij de UV lamp en ze groeien als kool, dus het kalk wat er binnen komt kan wel worden omgezet door de UV straling, anders hadden ze nog klein geweest...toch?!?...

 

Ik hou het nauwlettend in de gate hoe het gaat qua groei..., als het niet naar behoren gaat zet ik een TL erin.

Nogmaals bedankt voor jullie leuke reacties :)

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×