Jump to content
Sign in to follow this  
monibro

Vijf Kleine Baardagaampjes

Recommended Posts

Is het normaal dat een babybaardje bijt ???

 

Nee!

Prachtig om te zien hoor, dat jonge grut.

 

Hier een plaatje van een pitbull baardje, nakweekje van mij geweest.

lique1Lique.jpg

:D

 

:D:D Ze voelen zich erg bedreigt, en dus zullen er idd wel een aantal zijn die 'bijten' zover je het bijten kan noemen.

Tis dus heel 'normaal' begrijpenlijk dat ze dit doen.

 

Wat zou jij doen als je klein baardagaampje bent, en er komt dan ineens zo'n gigantis groot mens op je af, die je wilt oppakken? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Monique,

 

Prachtige mooie foto's hoor. :rolleyes:

 

Het is vrij normaal dat pasgeboren baardjes bijten.

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, ja, ze bijten allemaal. De laatste die uit het ei gekropen was, hing zelfs aan mijn vinger. Het doet niet zeer, maar ik schrok toch, zodat het arme beest 30 cm verderop belandde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, klein baardje werd zowaar een Jumping Jack, knap hoor, je kan er eerdaags nog mee de kermis op :lol::lol::lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Haha, ja, ze bijten allemaal. De laatste die uit het ei gekropen was, hing zelfs aan mijn vinger. Het doet niet zeer, maar ik schrok toch, zodat het arme beest 30 cm verderop belandde.

Aaaaaaah wat zielig!

Niet voor jou hoor Monique, maar voor het diertje.

Tis een hele ervaring natuurlijk voor je die kleine donderstralen.

gelukkig bijten die kleintjes niet hard, ik heb wel es tussen de kaken van een volwas baardagame gezeten, das tog heel wat anders, en ik bloeien als een rund. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, dat doet pas zeer, trouwens ze zijn wel heel sterk, ik gaf gisteren de wekelijkse vitaminen aan mijn beestjes, en Reign deed zijn bekkie al open toen ie het spuitje zag, maar mevrouw Godzilla gooide haar kont tegen de krib en weigerde mee te werken, dus toen probeerde ik het spuitje tussen haar lippen door te duwen en zo haar bekkie open te krijgen, maar dat is me dus niet gelukt. Toen heb ik het maar op haar kop gedruppeld en heeft ze het opgelikt.

 

En ik heb het ook een keer gehad met een wasmotje geven, Reign had er zo'n zin in en nam een grote hap, au, mijn vinger. En nu zijn ze nog klein, kan me voorstellen wat er met je vinger gebeurt als ze volwassen zijn.... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, echt zielig voor het beestje, mooie eerste indruk hebt tie nou van de grote boze wereld. Maar het eerste wat ik dacht was k*t, en ik begon met m'n hand te schudden. Gelukkig boven de tafel, dus hij is niet hard gevallen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat slimmer is om hem na het voeren gewoon idd terug te zetten in zijn terra bij de andere maar om er een apart bakje met fijn gesneden andijvie met kalk enz erin te zetten. doe ik ook bij me jonge baardagamen. zodat als ze honger hebben ze gewoon kunnen eten.

en verder kan je gewoon wat extra krekels in het terrarium laten lopen.

 

grtjssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×