Jump to content
Sign in to follow this  
the lizard

Oliemeulen, Tilburg... Babbeldag

Recommended Posts

mooi dat iedereen op zondag gaat.. dan moet ik mijn reptielenbeurs in duitsland maar weer opofferen.. :P had namelijk een reptielenbeurs in duitsland. helpen verkopen met kennis.. maar even een vraag aan kuno. wat zijn tetrataenia's precies? heb je toevallig ee fototje?

 

grtjssss

aaaaatetras001.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
helaas nia marc staat zelf niet op deze beurs

marc en berlinde staan 1 okotber in antwerpen op de beurs

de grootste beurs van belgie

daar is al een topic over

tilburg is altijd voor de gezelligeheid

of marc en berlinde gaan weet ik eigenlijk niet

ik hoop van wel

grtjssssssss

Ja, dat heb ik gezien, ik ga daar waarschijnlijk ook naartoe, maar ik dacht misschien staan ze hier ook. Mijn terra is aan het einde van de maand klaar en dan kan ik met inrichten beginnen, dus ik dacht, dat zou wel handig zij als ze daar ook stonden, maar ik ga gewoon een keertje langs bij hen, dat is nog veeeeeeeel handiger, en waarschijnlijk slecht voor mijn portemonnee :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
shirts laten drukken? of via computer een klein plaatje printen met duidelijk reptie-farm erop.. en die op je shirt prikken met een speld???

 

grtjsss

Ja, dat vind ik een goeie, ga ik meteen doen dit weekend, maar mij herkennen jullie wel hoor, want ik word geflankeerd door 3 doerakken, 2 bruine en een witte. Wij vallen altijd op, handig hoor, donkere kinderen, als je zelf wit bent.

Maar ik doe wel zo'n plaatje van reptie-farm op, voor de zekerheid, als ik mijn kinderen onderweg verlies of zo :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 doerakken, 2 bruine en een witte. Wij vallen altijd op, handig hoor, donkere kinderen, als je zelf wit bent.

Wat klink dat toch weer lekker zeg, 2 bruine en een witte.

Dan ben ik ook wel goed te herkennen, ik ga ook als duo penotti (hazelnootpasta). Ik ben donker en m'n dochter niet zo, mijn zoon is echt ook een witte, maar die wil niet mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey mensen hoe spreken we het nou af? op een bepaald tijdstip bij kuno afspreken bij zijn kraam?

 

p.s

kuno: dan moet je wel ff beetje laten zien waar je staat

Share this post


Link to post
Share on other sites

voorkant:

rfshirt1.jpg

achterkant:

rfshirt2achterkant.jpg

p.s ik krijg die foto's niet verkleint

 

grtjsss

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaaf hoor, jij bent dus een wandelend reclameblok, ik ga die sticker uitprinten en op mijn shirt plakken, en mijn kinderen ook, tenminste, als ze dat willen.... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok nou succes ermee:P

ik ga er weer vandoor

 

( ahummm ahummm!!) morgen weer vroeg op :angry: :(:unsure::huh:

tja ze noemen het school :P

 

grtjssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga hier om 09.00 weg, en heb geen flauw idee hoelaat ik er zal zijn, het zal wel een dik uur rijden zijn. Dus wij zijn er 's morgens.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Perconte,

 

Wij hebben er genoeg zitten. :rolleyes:

 

Op de beurs in Antwerpen 1 oktober hebben wij er bij, als ze nog niet zijn verkocht.

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je zei het al Marc en ik zal het ook zeker onthouden want weet gewoon dat jij alleen maar goede beestjes zal hebben. Echter ben ik nu nog bezig met de inrichting van het terrarium en vroeg me daarom af of het voor mij de moeite waard zal zijn om 1,5 uur in de auto te zitten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij rijden ook al in de ochtend weg, maar ik wil ook eerst met mijn kinderen het dierenpark bekijken, is het erg groot daar?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, het is geen dierentuin, maar een soort van verbouwde boerderij, wel een grote. Ik denk dat je met een uurtje de beesten binnen wel hebt gezien, dan kan je ook nog in de tuin lopen waar ook weer wat beesten zitten. Het is er alleen al heel gezellig. Ik persoonlijk ga liever naar Tilburg dan naar Houten. Tilburg is zo gezellig, als het mooi weer is, kan je heerlijk op het terras zitten met een ijsje of broodje hamburger. en het is er niet zo idioot druk

Share this post


Link to post
Share on other sites

nounou ik denk dat ik niet met tshirt kom! ben vandag naar zo'n gast geweest die dat doet... 30 A 40 EURO!!!!!!!!!!!!! en hij zei je paar x wassen en de kleuren vervagen! die gast is gek! ik laat het morgen wel op de markt doen voor 15 euro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Monique, is die beurs dan in een tent? En is het zo klein daar dat we elkaar gewoon tegen het lijf gaan lopen? Ik ben wel ontzettend benieuwd hoor naar jou en Angelique en Esma en de rest, echt leuk om jullie nu eens in het echt te zien :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

die tent is niet su[er groot

maar je loopt elkaar echt wel mis hoor als het druk is

maar het terras zal zeker regelmatig bezet worden en dan herken je elkaar wel

grtjsssssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×