Jump to content
Sign in to follow this  
the lizard

Oliemeulen, Tilburg... Babbeldag

Recommended Posts

hey mensen. misschien leuk om van 1 van de 2 dagen een bij eenkomst te houden? zodat we elkaar wat beter kunnen leren kennen en over onzo hobby's praten enzo?. nou is mijn vraag en ook voor jullie. wie gaan/komen er nou allemaal naar de beurs in Tilburg, Oliemeulen?

en welke dagen jullie het beste zou uitkomen?

 

grtjsssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

wij gaan altijd zondags

en zullen nu dus ook zondags gaan

grtjssssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

tilburgse terrariumdagen 26 en 27 augustus 2006

 

bij dierenpark de oliemeulen

deze beurs word gehouden op het terrein van de oliemeulen

in een tent

het is geen super grote beurs wel een hele gezellige beurs

de oliemeulen is een dierenpark met reptielen maar ook andere dieren zoals stinkdieren ,apen enz enz

je betaalt de entree voor het park en kunt dan tevens de beurs bezoeken

leuk dagje uit voor het hele gezin

geopend van 10:00-18:00

 

 

p.s tekst heb ik even van een andere topic van gbf gebruikt

srry

 

grtjssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hangt een beetje af van de entree, ik heb nl. 3 kinderen en ik moet het wel kunnen betalen, overigens als ik ga, ga ik op zondag, direct daarna door naar de camping, in Huybergen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, ik heb ff snel gekeken, dat ziet er erg leuk uit, daar doe ik mijn jongens wel een plezier mee als we daar naartoe gaan. En als je dus naar het park gaat heb je automatisch toegang tot de beurs, dan hoef je daar niet extra voor te betalen, heb ik dat goed begrepen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik sta er ook met ee stand,baardjes,tetrataenia's en schuilgrotten... ben benieuwd wie er allemaal gaan komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

klopt!!

heb je goed begrepen

vorig jaar zijn onze kids en de kids van gbf een hele dag zoet geweest, heb geen kind aan ze gehad

Dit jaar onze kids niet mee ivm dat ze bij hun moeder zijn, en ron kan ook niet mee want die moet werken, dus zal ik gbf weer lastig moeten vallen of ze me op sleeptouw willen mee nemen hahahaha nee hoor geintje.

Ik rij zelf, en gbf gaat ook op zondag dus dat komt mooi uit wel zo gezellig

 

Dus ik ga op zondag!! (even de vraag van lizard beantwoord)

 

groetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, ik ga ook, lijkt me super, en dan hoef ik nog maar een uurtje naar de camping. Ik ga de jongens niks zeggen, maar ze die dag gewoon verrassen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuke verassing nia

ga je dan zondags???

en hoe oud zijn jou kinderen???

grtjsssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, dan ga ik op zondag, dan ga ik vanuit huis (Nieuw-Vennep) naar Tilburg, heb daar een hele leuke tussenstop, en 's avonds ga ik naar de camping in Huybergen (vlakbij Bergen op Zoom) en dan blijven we daar een weekje kamperen.

 

Mijn jongens zijn dan 11 (Devon wordt volgende week vrijdag 11), Kai is 9 en Egan is 7.

En ik val wel op met mijn kinderen hoor. Ikzelf ben een bleekscheet, mijn middelste van 9 ook, en de oudste en de jongste zijn Hollands Glorie met een flink kleurtje.

Daaraan kun je ons zeker herkennen!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
klopt!!

heb je goed begrepen

vorig jaar zijn onze kids en de kids van gbf een hele dag zoet geweest, heb geen kind aan ze gehad

 

groetjez esma

Maar vorig jaar was het ook fantastisch weer, we hebben lekker buiten in het zonnetje kunnen zitten

Share this post


Link to post
Share on other sites

We gaan dit jaar gewoon voor goed weer, ik neem wel een tasje vol mee uit Nieuw-Vennep, ok! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi nia

wij hebben de drie belhamels van ons ook bij dus die gaan samen vast veel pret beleven

grtjssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, en dan hebben wij lekker rust!!!

Bonita is toch net zo oud als Kai, ze is toch pas 9 geworden, en jullie oudste is toch ook 11 als ik goed heb onthouden. Nou, dat komt mooi uit, kunnen ze samen op pad!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi dat iedereen op zondag gaat.. dan moet ik mijn reptielenbeurs in duitsland maar weer opofferen.. :P had namelijk een reptielenbeurs in duitsland. helpen verkopen met kennis.. maar even een vraag aan kuno. wat zijn tetrataenia's precies? heb je toevallig ee fototje?

 

grtjssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staat Reptie-Farm eigenlijk op deze beurs, dat zou ik persoonlijk wel heel handig vinden, want dan ga ik meteen groots inkopen voor mijn nieuwe terrarium. Want ik wil zwart zand, en ik wil een uv-tl van 60 cm, en ik wil een grote waterbak, en ik wil een paar mooie planten.

Dus Marc, staan jullie op de beurs, of komen jullie gewoon gezellig langs?

Share this post


Link to post
Share on other sites

helaas nia marc staat zelf niet op deze beurs

marc en berlinde staan 1 okotber in antwerpen op de beurs

de grootste beurs van belgie

daar is al een topic over

tilburg is altijd voor de gezelligeheid

of marc en berlinde gaan weet ik eigenlijk niet

ik hoop van wel

grtjssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik hoop het ook :P (slijm slijmmmmm)

he marc ;) jij komt toch ooook?

 

grtjsss

Share this post


Link to post
Share on other sites

wij komen zeker,zoveel is zerker,zowel zaterdag en zondagvoormidag

 

 

maar het probleem is terug hoe herkennen de nieuwkomers de andere,en de andere ons?

 

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

shirts laten drukken? of via computer een klein plaatje printen met duidelijk reptie-farm erop.. en die op je shirt prikken met een speld???

 

grtjsss

Share this post


Link to post
Share on other sites

ojee kom je nu ook op zondag? lizard, strax krijg ik nog een overdosis deze maand :P:P:P:P (grapje)

 

Leuk dat er zo veel mensen komen op zondag

 

en zeker hopen op goed weer!

 

groetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja.. ik weet het maar ik vind omdat ik er zelf over begin dat ik er zelf ook bij moet zijn

 

grtjssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×