Jump to content
Sign in to follow this  
Red Bull

Redrunners

Recommended Posts

Hoi Kuno,

 

Zou het misschien ook niet een beetje aan de mensen zelf liggen. :huh:

 

Ik vraag me af waarom de redrunners dan nog zoveel worden verkocht,

wij hebben er klanten bij die ze toch al enige jaren voeren.

 

Ook vraag ik me af als ze zo plaagvormend zijn, waarom je ze dan zelf

kweekt en aan je baardjes geeft. :huh:

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

heej

 

maar als ze zo snel zijn kunnen ze wel over achter kruipen bijv. achter je achterwand als die niet goed tegen de wand aan zit ofzo of waar dan ook en voor je het weet heb je een kweek in je terra:) ;) vertel het me als ik het niet goed heb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Wiljan,

 

Over wat voor achterwand hebje het dan? :huh:

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
heej

 

maar als ze zo snel zijn kunnen ze wel over achter kruipen bijv. achter je achterwand als die niet goed tegen de wand aan zit ofzo of waar dan ook en voor je het weet heb je een kweek in je terra:) ;) vertel het me als ik het niet goed heb

Als er beesten achter je achterwand kunnen komen, is het niet goed gemaakt. Ik heb nog nooit een plaag van iets gehad, en er lopen toch regelmatig krekels los in huis. De enige ellende is dat die beesten een rot herrie maken. Maar een plaag heb ik nog nooit gehad.

Share this post


Link to post
Share on other sites
De enige ellende is dat die beesten een rot herrie maken. Maar een plaag heb ik nog nooit gehad.

Het is maar wat je rotherrie noemt, ik noem het altijd vakantiegeluiden...

 

Bij mij ontsnappen die krekels ook weleens, en ik heb ook nog nooit een plaag gehad. Maar ik vind redrunners toch wel een stukkie enger, en als dat dan ontsnapt lig ik niet lekker in mijn bedje. Ik heb ze overigens nog nooit in het echt gezien, dus ik beslis pas als ik ze in het echt heb gezien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is maar wat je rotherrie noemt, ik noem het altijd vakantiegeluiden...

nou ik wordt er af en toe wel eens horen dol van!!

als ze in je terra lopen dan wordt het geluid versterkt.

Ik ga dus eerst de mannen opvoeren, en ook zeker weten dat ze op gegeten worden :P

 

Ik heb nu al 3 dagen last van een ontsnapte krekel, en waarschijnlijk is dat een veldkrekel die tussen de huiskrekels is gekomen aaaaarrrrrcccch wordt gek en kan hem niet vinden

 

groetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

watjesssss :P

ik heb in tottaal 24 reptielen op me kamer staan waarvan 20 allemaal krekels enz eten :P maar mij hoor je niet klagen hoor haha.

 

grtjssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou ik heb ook voor het eerst retrunners gegeven aan de kleintjes en ze vinden ze heerllijk, hahahaha

Maar ze zijn inderdaad supper snel, hahaha

Heb ook goed opgelet dan ze alles op aten, dus heb geen last ban onsnapping van die snelle rets.

En ja kreekels ontsnappen bij mijn ook, maar heb nog een kat die ze wel ziet zitten.

Maar heb ook geen plaag hoor.

 

knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook net voor het eerst redrunners gegeven, ze vallen erg in de smaak.

Het zijn net Lays voor baardagamen :P, ze moeten wel snel zijn, maar in dat zand valt het best wel mee.

Maar moet er wel mee oppassen, want m,n moeder is niet gek op die beestjes.

 

grtzzz, Brian!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb even een vraagje over die redrunners, ik kreeg net mijn voedseldieren per post binnen, en ik maakte de doos open en er zat los in die doos een heel groot plat rood-oranje beest in, kan dat een redrunner geweest zijn. Hij is nu dood hoor, want ik schrok me rot, en hij was sowieso veel te groot voor mijn baardjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb even een vraagje over die redrunners, ik kreeg net mijn voedseldieren per post binnen, en ik maakte de doos open en er zat los in die doos een heel groot plat rood-oranje beest in, kan dat een redrunner geweest zijn. Hij is nu dood hoor, want ik schrok me rot, en hij was sowieso veel te groot voor mijn baardjes.

 

waarschijnlijk wel, of een andere kakkerlakkensoort.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vond het maar een engerd hoor, als een redrunner er zo uitziet, dan ga ik nog eens goed nadenken of en hoe ik die aan mijn baardjes ga geven, desnoods een tweede cricketkeeper aanschaffen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Nia,

 

Morgenavond komen er op onze site foto's bij van diversen insecten,

bij het topic voeding. :rolleyes:

 

Speciaal voor jou ook een foto van redrunners. ;)

 

Kijken dus. ;)

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×