Jump to content
Sign in to follow this  
clausje

Ff Voorstellen

Recommended Posts

hallo allemaal ;)

 

ik en mijn man hebben gister 2 baardaagaampjes gekocht voor onze kinderen

zijn namelijk een beetje dieren gek we hebben inmiddels een hond drie katten en helaas nog maar 1 schildpad nu zijn daar de baardjes bij gekomen :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoihoi

gezellige beesten boel

welkom hier en veel plezier

misschien wel leuk voor de kids het onderdeel reptiekids hier op het forum

kunnen ze zelf een leuk stukje schrijven

groetjes :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

welkom hier op dit gezellige forum

en zoals gbf al zegt zelfs voor kinderen is er hier plaats

Veel plezier met de nieuwe aanwinsten.

Wat voor een schildpad hebben jullie??

wij hebben een rus.

Fotos van al jullie dieren zijn natuurlijk van harte welkom ;):P

 

groetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi gbf

je hebt al kennis gemaakt met onze kids op een ander forum(reptielenforum.nl)

onder de naam isaw en shadow zal ze vandaag op reptiekids laten kijken bedankt voor de tip ;)

 

hoi esma

wij hebben een bladschildpad en zullen binnenkort wat fotootjes plaatsen.

tot gauw gr....clausje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi ;)

 

welkom en veel suc6 met de baardjes

 

grtzzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Welkom op het forum. :rolleyes:

 

Nog veel plezier hier. ;)

 

Groetjes Marc en Berlinde B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Clausje,

 

ik heb net gereageerd op een berichtje van je dochter, Isaw. Leuk hoor die baardjes. Ikzelf heb 3 baardjes en daarnaast nog zat andere dieren, kan je hieronder lezen.

Gezellig zoveel dieren, vind je niet?

Veel plezier op ons forum, jullie zullen het hier vast heel gezellig vinden :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi nia,

 

heb mijn dochter al naar je berichtje laten kijken,als het goed is heeft ze al terug gereageerd dat het hier gezellig is geloof ik wel, we hebben tenslotte allemaal dezelfde interesse.

bij jouw is het ook een dolle boel met al je dieren en kids hoe oud zijn ze die van mij 11 en bijna 14 jaar :P

tot gauw

gr......

:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Clausje,

 

ik heb 3 jongens, 7, 9 en over een paar weekjes wordt de oudste 11. Hartstikke gezellige drukke boel bij ons.

Ik ben gescheiden en heb een geweldige lat-relatie met mijn vriend.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoi Clausje,

 

ik heb 3 jongens, 7, 9 en over een paar weekjes wordt de oudste 11. Hartstikke gezellige drukke boel bij ons.

Ik ben gescheiden en heb een geweldige lat-relatie met mijn vriend.

hoi nia

 

welke dag wordt jouw oudste 11 en hebben jullie al lang baardjes?

gr.... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Clausje,

 

mijn zoon wordt 25 augustus 11, en wij hebben onze baardjes van begin maart dit jaar (Godzilla en Reign) en Vicky is nu een paar weekjes bij ons. Zij is zwaar ondervoed, wil ook niet zelf eten, dus ik ben haar nu aan het voeren met een lepeltje, kattenvoer, groenten en fruit heel fijngemaakt, en buffalowormpjes.

Een week of 2 geleden heb ik een mestonderzoek laten doen, ontwormd en volgende week ga ik weer een mestonderzoekje laten doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hey Clausje,

 

mijn zoon wordt 25 augustus 11, en wij hebben onze baardjes van begin maart dit jaar (Godzilla en Reign) en Vicky is nu een paar weekjes bij ons. Zij is zwaar ondervoed, wil ook niet zelf eten, dus ik ben haar nu aan het voeren met een lepeltje, kattenvoer, groenten en fruit heel fijngemaakt, en buffalowormpjes.

Een week of 2 geleden heb ik een mestonderzoek laten doen, ontwormd en volgende week ga ik weer een mestonderzoekje laten doen.

hoi nia

 

ff een vraagje kan ik onze baardjes ook kattenbrokjes geven en zijn dat gewone brokken of uit blik. hou jij eengrafiekje bij hoe ze groeien?

gr....... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Clausje,

 

normaal gesproken geef je baardjes geen kattevoer, baardjes die gezond zijn eten gewoon levend voer. Dit baardje is echter zwaar ondervoed, weigert om een of andere reden levend voer te vangen, als ik haar niet voer gaat ze gewoon dood.

Maar mijn andere twee baardjes hebben nog nooit kattevoer gekregen, is ook niet nodig, er is genoeg levend voer voorhanden.

 

Ik hou idd een soort groeischema bij, kun je ook elders op het forum lezen, groei van Reign, Godzilla en Vicky van week tot week.

Iedere week (behalve vorige en deze ivm mijn vakantie) op woensdag weeg en meet ik ze, dat zet ik dan ook op het forum, zo kan je zien of ze goed groeien en goed aankomen. Leuk om bij te houden, maar ook verstandig, zeker in het geval van Vicky omdat ze een giga achterstand in heeft te halen.

Een paar weekjes geleden heb ik een mestonderzoek bij haar laten doen, daar kwam uit dat ze wormen had, ik heb haar ontwormd, maar wil natuurlijk wel weten of ze nu helemaal weg zijn, vandaar dat ik deze week nog een mestonderzoekje laat doen.

 

Maar nogmaals, bij jouw baardjes is kattevoer absoluut niet nodig, gewoon lekker krekeltjes en buffalowormpjes geven, en groenten en fruit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×