Jump to content
Sign in to follow this  
reptielenfreak

2 Vraagjes...

Recommended Posts

Hallo,

 

ik had een aantal vragen..

 

Paring? :

 

vanochtend werd ik wakker en ik zag een kop knikkende baardagaam man die naar een zwaaiend vrouwtje liep... zodra hij in de buurt kwam begon t vrouwtje zich plat te make en legde de staart opzij zegmaar.... maar er gebeurde verder niks... paren het herhaalde zich wel meerdere malen maar niet dat er gepaard werd.. is dit een teken dat er binnekort een paring zal gaan volgen of...

 

Voeding? :

bij kattenvoer uit blik of hondenvoer welke raden jullie aan??? kitten voer van welk merk dat soort dinge hoeveel ??? enz enz

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon het goedkoopste kattenvoer. want in kattenvoer zit VEEL zout. en dat is niet goed. ik laat altijd het kattendroogvoer. even weken in water. dan zet het wat uit en dan voer ik het.

 

grtjssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

als de man gaat kopknikken, en het vrouwtje zich plat maakt, gaat zwaaien of zich opdrukken, dan is ze meestal bereid tot paren.

Dus je heb kans dat 1 dezer dagen een paring volgt.

 

groetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee dit is vrij normaal

kwestie van afwachten

waarom wil je kattenvoer voeren???

grtjssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je toch besluit om kattenvoer te voeren(ik persoonlijk doe het niet)dan zal ik zeker niet voor het goedkoopste voer gaan.

Je kan dan het beste zoutarme brokjes kopen van bijvoorbeel Hills of Eukanuba adult light,hier zit wel zout in,maar veel minder als in andere kattenbrokken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ikzelf geef alleen op dit moment kattenvoer aan mijn nieuwste baardje Vicky, ze is behoorlijk ondervoedt, en eet nog niet voldoende zelf. Dus voer ik haar vanaf een lepeltje (!!!) fijngemaakt kattenvoer vermengd met vitaminen en kalk en een beetje water. Ik gebruik dan kattenvoer voor senioren.

 

Maar mijn andere twee baardjes krijgen nooit kattenvoer, er is voldoende ander levend voer voor hen. Kattenvoer is niet nodig, is er in de natuur ook niet, dus....

Share this post


Link to post
Share on other sites

owne tis niet persee meer om te kijken van misschien vindie t wel lekker maareee ik denk dat ik t maar lekker bij krekels sprinkhane en andere voedsel beesies hou :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat je dat maar moet doen, je kunt moeilijk alles gaan uitproberen wat ie lekker vindt (chocola, drop, chips.....geintje), laat hem maar lekker jagen achter zijn voer, is goed voor hem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook wel ervaring met het geven van kattevoer

Ik geef dat voer in gelei.

Eerst was ik de gelei eraf en dan snij ik het klein en vor ik het de baardjes

Ze vinden het echt kei lekker

Er zitten weinig conserveer middelen in en bijna geen zout

Op het filmpje kan je zien hoe lekker ze het vinden

 

http://www.dropshots.com/day.php?userid=14...05&ctime=102910

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×