Jump to content
Sign in to follow this  
Red Bull

Terrarium Is Klaar

Recommended Posts

Ik ben zoals sommige al weten al een tijdje bezig met het bouwen van een terrarium met de inzit van mijn schoon vader is het dan eindelijk klaar. Hij is nu 105 x 80 x 80. ik moet hem nu nog alleen verplaatsen naar mijn huis dit gebeurt denkelijk vrijdag. Dan zal ik ook een foto plaaten. hij dient ook nog ingericht te worden.

 

Het maken van dit terrarium heeft me wel een kleine pijn bezorgt ben namelijk uit geschoten met het stenlie mes toen ik de achterwand op maat aant snijden was hij stook vrij diep in mijn duim na controle van de arts die direct naar mijn huis is gekomen bleek dat ik net geen pees had geraakt. Hierna heeft hij het terplekke gehecht (zonder verdoving) en ingespalkt. Donderdag mag de hechting er weer uit en kan ik hem gelukkig weer gebruiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

AU!!!!! Red Bull, kijk je wel uit zeg!!! Dat doet zeker gemeen pijn!!

 

Maar wel leuk dat je terra nu klaar is, we zijn benieuwd naar foto's. Veel beterschap met je duim en veel plezier met het inrichten van je bak. <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou ik ben benieuwd naar de fotos die je zeker gaat plaatsen denk ik :P

En natuurlijk beterschap met je duim

 

groetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

aanmelden bij photobucket, en daar je fotos neerzetten en dan kan je editten dan worden ze verkleind

en na die hacker kunnen we volgens mij niet meer fotos gelijk van je comp hier op forum zetten (kon eerst wel) maar weet niet zeker of die functie nog steeds niet beschikbaar is, ik doe het altijd via photobucket

 

groetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

het klopt dat ie aangeeft dat je bestands grote te groot is deed die eerst bij mij ook nu doe ik het via photbucket.com en nou doet die het wel.

het is wel ingewikkeld dus let op;je gaat naar photobucket.com en registreert

je daar,dan plaats je je foto(s) en verkleind ze daar door op edit te klikken dat doe je net zo lang tot die 40 k is.

dan ga je met de muis op de url van de foto staan en klikt 1 keer met de linkermuis erop,daarna met de rechter dan ga je naar knippen.

vervolgens ga je naar het forum van r-f en opend een nieuw bericht.

dan staat er links boven http:// daar klik je op en dan haal je http://weg en klikt dan op plakken.dan klik je op ok nog een keer op ok en je foto staat op het forum.

 

uhhm jaa best wel tricky maar het lukt wel als ik het tenminste

goed heb uit gelegt. <_<

 

 

groertjes erwin........

Share this post


Link to post
Share on other sites

vaak als je op photobucket zit, en je een foto er heb geplaatst, en dan op edit drukt, is het genoeg om 1 keer op 50% te drukken, bij mij is ie meestal dan precies goed

maar dta moet je maar ff uitproberen

 

gtroetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het terra staat nu thuis met de lampen erin alleen nog inichten. heb al fotos gemaakt en probeer ze zo snel mogenlijk op pc te krijgen en op het forum

Share this post


Link to post
Share on other sites

netjes hoor!!!

nu het leuke gedeelte het inrichten, daar kan je je eigen creativiteit in kwijt

fotos volgen zeker wel ;)

 

groetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Red Bull, ziet er heel mooi uit, ben benieuwd naar het eindresultaat, ingericht en wel!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn terra is klaar en grotedeels ingericht, Er komen nu alleen nog planten in als deze erin zitte dan plaats ik weer nieuwe fotos

 

RIMG01.jpg

 

 

RIMG03.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er al leuk uit hoor.

pas je wel op dat die schors/boomstam goed stevig staat dat hij niet omvalt?

Maar denk dat je daar al wel aan heb gedacht

ben benieuwd als de planten erin zitten, dan ziet het er helemaal af uit!

 

groetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×