Jump to content
marvin

Waar Gaan Jullie Heen Op Vakantie?!

Recommended Posts

heej :P , ik zou wel is willen weten waar iedereen op dit forum op vakantie gaat(of is geweest) of juist niet omdat ze op de dierenvriendjes moeten passen, en wat je dan gaat doen in de vakantie, ik zelf ga naar zwitserland, afwachten hoe dat gaat worden :P het is wel mn laatste jaar dat ik op vakantie ga, want als ik mijn leguaan eenmaal heb wil ik er ook gwoon in de vakantie bij zijn :P

 

GrOeTjSsSsSsSs

Share this post


Link to post
Share on other sites

wij gaan niet op vakantie

ten eerste hebben we aardig wat dieren om te verzorgen, en ten tweede zijn nu ook de kleine halsbandes er, die wilo ik graag in de gaten houden

en voor de kids is er hier genoeg water om zich bezig te houden, dus dat komt wel goed

Volgend jaar gaan we wel een weekje op vakantie, maar ja dan moet ik de dierenverzorgers ;):P nog eens lief aan kijken of ze tijd en zin hebben.

 

Nou geniet van jou vakantie in zw-land hoop dtab het daar leuk is

 

groetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

wij blijven lekker thuis

om twee redenen

de ene reden is de dieren

en de tweede reden is michel heeft bouwvak

en de bouwvak is de duurste periode om op vakantie te gaan

en wij vinden het zonde om nu twee keer zoveel te betalen als een week voor of na de bouwvak

daar werken we niet aan mee

dus wij blijven thuis

gaan af en toe dagje naar pretpark

veel naar het zwembad of de piet een recreatiegebied aan het veerse meer

dus lekker dicht bij huis genieten

grtjsssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn vakantie zit er al weer op,we zijn naar egypte geweest....

1 week nile cruise en 1 week beach in Hurghada.

lekker gesurft en wat gedoken,heerlijk.

nu gaan we weer sparen voor aanstaande voorjaar,want dan gaan we trouwen,en is de bedoeling dat we op huwelijks reis gaan.... mijn voorkeur gaat dan naar Zuid Amerika,maar dat zien we nog tegen die tijd wel.

 

gr kuno

 

voor diegene die nog moeten gaan,veel plezier!!! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

helaas gaan wij niet op vakantie.maar hopelijk komt het er van in nov.

kuno,je zal genoten hebben in egypte.mijn fav hoor.de duik en snorkel fanaat komt altijd aan z,n trekken.wij hebben er gedoken met dolfijnen haaien en giga schildjes.het eten is er vreselijk,maar de rode zee :P .

enne alvast gefeliciteert met je voor genomen huwlijk.

anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi, mijn vakantie is net begonnen, heerlijk 2 weken niks tot weinig doen. Mijn kinderen zijn bij mijn ex, en ik ben nu bij mijn vriend. Volgende week gaan we 3 daagjes naar Bergen op Zoom, lekker in een hotelletje, een puzzeltocht rijden in Brabant en Zeeland, ik kom oorspronkelijk daarvandaan, dus dat wordt een thuiswedstrijd voor mij. Mijn vriend komt uit Sassenheim, dus voor hem is het helemaal nieuw. Ik heb er veel zin in, lekker relaxen, lekker eten, mmmm heerlijk.

En de rest van de vakantie blijven we lekker thuis. Natuurlijk ook omdat Vicky veel zorg en aandacht nodig heeft, en omdat de kittens ook nog maar 4 weekjes zijn.

Maar met dit lekkere weer hoef je toch helemaal niet weg.

 

Kuno, gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk, heerlijk plannen maken voor volgend jaar, leuk hoor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

SO daar ben ik weer :P

 

2 weken ffies weggeweest naar zwiteserland,,,,,lekkker uitgerust, maar weer lkkr dat ik weer op het forum kan :P

 

GrOeTjSsSsSsSs :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

kuno

 

van harte gefeliciteer met je plannen het vrijgezelen(vrijgezellig) leven te verlaten.

als je hulp nodig hebt om de koffers te helpen dragen?,laat je het maar horen. :D

 

 

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

vakantie wat is dat precies ben 1 keer in spanje geweest maar verder nooit op vakantie.

mijn ouders hebben grote boerderij met 260 koeien dus konden we nooit weg.

nu woon ik samen met mijn vriend al 5 jaar maar ook nooit op vakantie geweest want hij moet vaak op oefeningen werkt op vliegbasis is korporaal dus dan gaat hij al hele wereld over en nu zit hij in afganistan..

dus hij zit al veel maar ik ga echt een keer met hem op vakantie hoor en dan oppas voor beestjes regelen...

 

groetje aliena

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeetje, Terror, de vakantie is net voorbij, en je hebt het alweer over je volgende vakantie, maar helaas voor jou, zal je nog een jaartje moeten wachten.

 

Ikke lekker niet, ik ga zondag een weekje kamperen met mijn kids, dus willen jullie alsjeblieft allemaal heeeeeel hard duimen dat het goed weer is, vooral zondag, want dan moeten we de tent opzetten, en dat gaat een beetje moeilijk als het zo plenst..... <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×