Jump to content
Sign in to follow this  
metallicattim

Water Bij Baardjes

Recommended Posts

Dat ze een week zonder eten kunnen is me inmiddels bekend. Kijk maar naar Vicky, die kreeg maar 1x per week eten en leeft ook nog steeds, je moet niet vragen hoe, maar ze leeft.

 

Het is me duidelijk, een paar dagen zonder eten kan geen kwaad, en natuurlijk staat er altijd een bakje groenten, bakje water en een bakje buffalowormen in het terra.

 

Mocht het nog zo'n warm weer zijn als ik wegga, dan doe ik uiteraard niet de warmtelamp aan, en kan het kwaad om de UV lamp dan ook 3 dagen niet te laten branden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi nia

 

jij stelde de volgende vraag:

 

kan het kwaad om de UV lamp dan ook 3 dagen niet te laten branden?

 

als je een tijdschakelaar achter je uv lamp zet kan je hem toch gewoon aanlaten gaan die dagen dat je op vakantie ben

 

groetjes michel :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Michel, natuurlijk, en dat doe ik ook. Ik stelde de vraag eigenlijk meer uit nieuwsgierigheid. En Vicky heeft nog nooit in haar leven een UV-lamp gezien, en ook geen D3 gekregen. Wat kan dat voor schade toebrengen aan haar lijfje? Nu krijgt ze uiteraard iedere dag haar portie zonlicht, met dit weer gewoon lekker buiten, uiteraard in de schaduw. En straks haar eigen lampje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb er ook een waterbakje in staan

 

en doet ze elke dag 1x sproeien met de plantenspuit.

vind ze hellemaal geweldig als ik het doet :rolleyes:

 

groetjes natas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×