Jump to content
snakelady

Mijn Nieuwe Slang(etje)

Recommended Posts

ik heb sinds gister nieuwe rattenslang erbij. en missing black (heet snaky2) afkomstig van gbf.

hij/zij is erg mooi en ook heel lief. hij zit bij me texaanse rattenslang (lindheimeri dus) die heet robbie en tot nu toe gaat het erg goed samen. hebben gistermiddag hele dag bovenop een plantje gelegen samen en gisteravond werd snaky erg actief wat ik heerlijkvond om te zien, want robbie die ligt altijd maar een beetje en komt nooit uit zijn schuilplaats. dus ben erg blij met deze nieuwe aanwinst.

tot nu toe gaat het dus erg goed. ik had wel gister al even foto's gemaakt van snaky maar die zijn helaas mislukt. vandaag of morgen volgende poging voor foto's te maken. ik heb wel 2 foto's van snaky, maar die zijn gemaakt toen ze nog bij gbf was, die zal k hier wel plaatsen, zodat je toch kunnen zien welke slang ik heb.

op deze eerste foto is robbie die heb ik sinds 3 april.

 

robbie1.jpg

 

en hier nog eentje van robbie dat ie aan het eten is.

 

robbieeet2emuis5.jpg

 

en dan nu snaky op deze foto's nog bij gbf

 

snaky21.jpg

 

snaky2.jpg

 

en ik wil bij deze meteen gbf en esma bedanken voor het uitzoeken van snaky. jullie hebben een goede keus gemaakt en ben zeer blij met hem/haar.

 

gr. pas

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie slangen hoor

in wat voor bak moet dat(de grote)??

 

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites
mooie slangen hoor

in wat voor bak moet dat(de grote)??

 

 

grtz

hoi dank jullie wel

 

nu zitten ze samen in een bak van 60 breed, 40 hoog en 30 diep maar nu kan dat voorlopig nog omdat ze dus nog erg klein zijn.

en als ze straks te klein worden voor deze bak dan gaan ze in een bak van ongeveer 1 tot 1,20 breed. maar tegen de tijd dat het zover is zijn we alwel minimaal een half jaar verder denk ik. want het zijn echt nog maar priegeltjes vooral snaky (de rode), robbie is alweer een ietsje pietsje groter, maar die is ook iets ouder.

 

 

gr. pas

Share this post


Link to post
Share on other sites

kj bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Pas,

 

mooie slangen heb je zeg!! En wat is die nieuwe nog klein. Veel plezier ermee!!

 

gr.

Nia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi slangen, maar ik zou die 2 uit elkaar halen, gr teiggie B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoezo uit elkaar halen??

 

het gaat hartstikke goed samen en sinds dat snaky erbij is, is robbie ook vele malen actiever geworden. hij schuilt niet meer zoveel weg enzo.

 

en als ik snaky bij robbie weghaal dan gaat hij weer zijn eigen verschuilen en komt hij weer niet meer tevoorschijn en heb nagevraagd bij verschillende personen en kon geen kwaad die 2 slangen bij elkaar. en ik moet zeggen het gaat ook heel erg goed samen. :rolleyes:

 

gr. pas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou het zijn 2 verschillende soorten, kan goed gaan, kan ook niet goed gaan, beter voor die ander het zelfde soort kopen, is alleen een tip hoor.

 

Hoelang heb je al slangen?

 

gr teiggie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb anderhalf jaar geleden een rattenslang van 3 jaar. die door onvoorziene omstandigheden helaas weg moest.

 

en robbie die heb ik sinds 3 april en snaky sinds vorige week woensdag. en sinds die tijd zitten ze bij elkaar, ik geef ze wel allebei apart en buiten de kooi eten. toen robbie nog alleen zat kreeg hij zijn voer gewoon in zijn terra, maar nu ze samen zitten eten ze allebei buiten het terra, en apart van elkaar, en dat gaat goed.

zijn ze elkaar beu gaan ze van elkaar vandaan liggen, en dan even later liggen ze weer bij elkaar. dus als het goed gaat is het uit elkaar halen niet nodig toch??????

 

gr. pas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je zal me wel een zeikerd vinden, maar voor die ander zou ik het zelfde soort kopen, en een 2de terra er bij kopen voor de rattenslang, slangen blijven dieren, heb al rare dingen gezien.

 

gr teiggie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ha pas

 

gefeliciteerd met je aankoop

is een mooi beestje veel succes ermee

 

groetjes ingel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×