Jump to content
Sign in to follow this  
maxpool

Update Pastel/yellow X Sandfire Nakweek

Recommended Posts

Hey,

Het gaat erg goed met de nakweek. Ze groeien als kool en kleuren steeds meer op. Ze zijn nog net geen twee week oud en ook nog niet verveld dus ben al zeer tevreden met de kleur tot nu toe. Ik verwacht er zelf veel van.

 

Foto's:

 

53.jpg

 

52.jpg

 

59.jpg

 

57.jpg

 

Dscf0049.jpg

 

22.jpg

 

Ik ben benieuwd hoe ze zich verder gaan ontwikkelen. Het zijn er trouwens 10 kleintjes.

 

Dit is papa, Pastel/Yellow:

Dscf0237.jpg

 

Dit is de moeder, Sandfire:

Dscf0275.jpg

Foto is niet super trouwens...

 

GrtzZz Max

 

eMail: dragon.house@hotmail.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie felle kleuren al

Share this post


Link to post
Share on other sites

eey

mooie foto's en natuurlijk mooie baardjes het doed me denken aan mijn eigen bg maar dies nog wat donkerder :P

 

groetjes jeffrey

Share this post


Link to post
Share on other sites

zien er goed uit hoor die kleintjes

leuke fotos van mooie baardjes

 

groetjes esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie baardjes! Vind dit 1 van de mooiste kleuren!

 

als ik plaats en een terrarium had gehad, had ik meteen 2 jonge baardjes aangeschaft, mjah helaas ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

Het gaat nog steeds super met de nakweek. Ze eten alles al, van krekels en buffalo's tot andijvie. Ze zijn nu bijna 4 week oud en zijn al 15 cm! Ze krijgen bij mij uiteraard ook UVa-b, vita-totaal en miner-all. Ze zijn bijna allemaal al verveld en de kleur wordt steeds mooier.

 

Foto's:

068.jpg

 

072.jpg

 

141.jpg

Dit is de dikste van het stel....

 

065.jpg

 

074.jpg

Deze moet nog vervellen, maar gaat de rode kant op

 

057.jpg

 

056.jpg

 

058.jpg

 

Als je interesse hebt dan kun je nu reserveren (dragon.house@hotmail.com)

 

GrtzZz Max

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi max,

er zijn er bij mij nu 13 uit het ei gekomen en de oudste is nu 1 week oud.

de andere twee zullen ook wel snel op de wereld komen en dan zijn ze compleet.

hier alvast een foto van een aantal jongen.

DSCF0701.jpg

groetjes henrylawsoni

Share this post


Link to post
Share on other sites

heerlijk om te zien hoe ze altijd zo bijmekaar gaan liggen! super!

 

Maxpool: echt mooie kleuren! kwou dat ik er nog 1 erbij kon pakken, mjah Jaymz is al volwassen, die eet een kleintje op... En kheb geen plek voor nog een terra... jammer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Iljan,

Dus ze zijn bij jou nu ook alle 15 uitgekomen? Ik had geen 100% uitkomst verwacht, maar dit legsel is wel heel erg sterk, want bij mij zijn ze nu iets ouder dan 5 week en zitten al op 16 a 17 cm. Dus gaat goed hier. Ben benieuwd naar de eerste vervelling bij die van jou.

 

GrtzZz Max

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi beestjes hoor, en die foto waar dat baardje uit dat eitje komt is echt heel erg bijzonder.

 

Maar ik heb een vraagje, ik lees dat baardjes van 5 weken oud al 16 cm zijn. Mijn baardjes zijn bijna 5 maanden oud en 19 cm. Heb ik dan van die kleintjes, of hoe zit dat? Ze eten goed, ze krijgen alle benodigde vitaminen en mineralen, ze poepen goed, en ze hebben het naar hun zin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

 

Ze zijn nu bijna 7 week oud en de meesten zitten nu op ongeveer 20 cm. Ze zijn nu allemaal aan het vervellen behalve eentje die is al verveld, dus ik heb alleen foto's van die ene. Als de andere ook verveld zijn dan vul ik de foto's wel weer aan.

 

03103.jpg

 

Dscf0135.jpg

 

Dscf0126-1.jpg

 

Dscf0119.jpg

 

GrtzZz Max

 

PS: ze mogen vanaf nu weg, dus als je interesse hebt (dragon.house@hotmail.com)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mooi beestjes hoor, en die foto waar dat baardje uit dat eitje komt is echt heel erg bijzonder.

 

Maar ik heb een vraagje, ik lees dat baardjes van 5 weken oud al 16 cm zijn. Mijn baardjes zijn bijna 5 maanden oud en 19 cm. Heb ik dan van die kleintjes, of hoe zit dat? Ze eten goed, ze krijgen alle benodigde vitaminen en mineralen, ze poepen goed, en ze hebben het naar hun zin.

Hey Nia,

Hoe ze groeien dat verschilt per nest. Het nest dat ik nu heb zitten groeit naar mijn idee extreem snel, mijn vorige nest dat groeide wel wat langzamer. 19 cm bij 5 maand is inderdaad wat aan de kleine kant, maar zolang ze nog wel groeien kan het volgens mij geen kwaad, de een doet er wat langer over om zijn maximale lengte te bereiken dan de ander. Die ik nu heb zitten kunnen bijvoorbeeld qua lengte al na 1 jaar uitgegroeid zijn, terwijl andere er 1,5 of 2 jaar over doen. Maar als je goed voert, ze verder alles geeft en zeker weet dat ze geen last hebben van wormen (parasieten) dan kan het volgens mij geen kwaad. Trouwens een mestonderzoekje is ook niet verkeerd. En stress? Want stress kan de groei ook behoorlijk beinvloeden.

 

GrtzZz Max

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo

 

erg mooie baartjes joh super mooi vint ik ze.

 

succes met je verkoop

groetjes ingel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erg mooie baardagamen allemaal.

Ik zou ze zo willen. Maar dat heb ik wel heel vaak.

gelukkig heb je niet overal plaats voor anders zou het uit de hand lopen :P

 

gr robin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoow zien er goed uit... :D

wel al mooie kleuren...

gr ivon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×