Jump to content
Sign in to follow this  
Cracky_D

Nieuwe Achterwand

Recommended Posts

Goedendag,

 

k heb vandeweek hard gewerkt aan m'n nieuwe achterwand (MORGEN FOTO'S) Hij is van hout gemaakt, en heb gewerkt volgends hetzefde systeem als freaks, met die laagjes hout, maar dan maar 3 laagjes, de kleur wordt gebroken wit. Als bodembeddeking had ik eerst hout snippers, maar dat wordt vervangen door zand, speelbak zand. Heb vandaag de kit gehaalt en gaat vanavond de achterwand bevestigen, ik ben benieuwd of ik de luchtgaaten goed op maar het gezaagd :rolleyes: .

 

Hebben mensen nog leuke tips voor in mijn bak, of dingen waar ik rekening mee moet houden, dan hoor ik het graag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik verheug me op je fotows

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi

Ik verheug me ook op de foto's, en als je nog is wat wilt weten over de plateau's zo als ik ze gemaakt heb vraag het gerust.

gr freaks

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoi

Ik verheug me ook op de foto's, en als je nog is wat wilt weten over de plateau's zo als ik ze gemaakt heb vraag het gerust.

gr freaks

Nee het lukt wel, hij zit er al in :D alleen heb ik met 3 lagen hout gewerkt, met houtlijn ertussen. Bedankt voor je belangstelling.

 

Sorry, maar vanavond lukt het me niet om de foto's te posten :( , ik heb het usb kabeltje kwijt :unsure: , ik zoek nog door in de hoop um vanaaf nog te vinden, ander morgen even een nieuwe halen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

still waiting for some picture's!!!

we want pics please!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×