Jump to content
Sign in to follow this  
wiljan

Voedseldieren Kweken?

Recommended Posts

hoe moet je nou eigenlijk een voedsel dier kweken???

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kweek sprinkhanen en heb er al een paar 100, komt wel wat bij kijken hoor, en je moet er wel de plek voor hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Monibro,

 

kun je me uitleggen hoe je dat doet, sprinkhanen kweken? En misschien anderen ook die voedseldieren kweken? Is het moeilijk? Hoeveel ruimte heb je dan precies nodig, enz enz.?

 

gr.

Nia

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik bedoelde eigenlijk sprinkhanen en krekels en welke zijn het makkelijkste van alle voedseldieren???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou, ik heb het gelezen, en ik denk dat ik voorlopig maar gewoon blijf bestellen bij reptie-farm. Ik heb net mijn eerste bestelling gedaan en verwacht ieder moment dat het binnenkomt.

Ik ben ook tevreden over de voedseldieren die ik bij de dierenwinkel bestel, maar ik denk dat ze in verhouding duurder zijn dan via reptie-farm.

En het is gewoon makkelijker om on-line te bestellen, dan iedere week naar de dierenwinkel te moeten gaan. Het ligt niet bepaald op mijn route, dus via de post is handiger.

 

Wie weet wat de toekomst nog brengt, maar voorlopig ga ik zelf niks kweken.

 

gr.

Nia

Share this post


Link to post
Share on other sites

heej

het is wel leuk maar hij heeft er niet bij gezet hoe duur alles is maar dat maakt neit uit;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

het hoeft ook niet duur te worden, als je maar een paar (3) oude terrariums hebt. Een voor de volwassen sprinkhanen, een voor de eitjes en nog een om de baby en iets grotere sprinkhanen apart de houden anders vreten ze elkaar op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krekels kweken is mij het meest bevallen, als je slim speelt en veel bakjes aarde laat vullen, heb je binnen 3 a 4 weken zo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×