Jump to content
Sign in to follow this  
nathalie

Klopt Dit?

Recommended Posts

hoi, ik ben dus naar de dierenarts geweest met mijn baardagaam.Ik had dus verteld dat mijn baardagaam wel zieker lijkt na de medicijnen voor wormen enzo dan ervoor, hij eet nog nauwelijks enzo. WEl, het enige dat ze kon hebben was heel erg buikpijn omdat ze waarschijnlijk veel wormen had, en nu moet ik men baardagaam babyvoeding geven met slaolie zodat alles goed schuift en de gestorven wormen er zo uit kunnen komen. en door de bayvoeding wordt men baardagaam weer wa sterker ( door het niet eten was ze zwakker en ging ze niet achter sprinkhanen enzo aan) en dan zou ze tegen woensdag weer wat beter moeten zijn, of toch al zienbaar beter moeten zijn. als dit niet zo was dan moest ik haar terug bellen. zou dit enigzins kunnen kloppen volgens jullie?? groetjes nathalie;

Share this post


Link to post
Share on other sites

naar welke arts ben je geweest is dat een reptielenarts of een gewone dierenarts???

ik heb geen ervaring met die behandeling en er ook nooit van gehoord tot nu toe

wat ik wel weet is dat een warm badje de darmen stimuleert

dus ik zou zeker je baardje in een lauw/warm badje zetten

desnoods zachtjes de buik masseren

heeft je baardjes sinds de behandeling nog niet gepoept dan???omdat ze olie voorschrijft?

dat badje kan je dus zeker als extra hulp middel gebruiken sterkte ermee

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaja, das ne reptielenarts. en ja een lauw/warm badje dat heeft ze ook gezegt en buik masseren ook. euh jawel hij heeft wel al is gepoept maar nie veel echt maar zo een klein dingske, maar dat is omdat hij niet meer eet. amper ne sprinkhaan op een week sinds dak die medicijnen heb gegeven. babyvoeding heeft ze aangeraden om via spuitje hem dat te geven omdat hij dan toch iets binnen heeft he. En olie is voor het te doen werken daar in die darmen. groetjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb mijn kleintje weer thuis,

ook veel wormen en fagaten gehad,en een zware antibiotica kuur. dat schijnt niet goed te zijn voor de maag,olie en een warm badje word aanbevolen,en ik moet met een klein spuitje nutri bird geven,dat is eigenlijk krachtvoer voor papagaaien,maar het werkt,en hij vind het lekker.verder op het moment alleen krekels,wompjes hebben een te harde schaal om te verteren,

anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb hem die babyvoeding nu gegeven, en hij eet er wel wat van. Verder eet ie wel wormpjes maar nie zo veel, voor de rest wil ie niks eten, hij kijkt vandaag weer erg sip uit zen oogjes. Tis maar te hopen dat het tegen woensdag beter gaat, al heb ik er geen goed gevoel bij! groetjes nathalie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×