Jump to content

Recommended Posts

Wij zijn bezig met een vijver boven de grond, het schiet nog niet erg op, maar dat is helemaal niet erg, want nu hebben de baardjes een lekker zonnig verblijf. Ze kunnen er niet uitspringen, dus dat is erg makkelijk, en ze hebben het best naar hun zin.

 

buiten4.jpg

 

Buiten.jpg

De kleur wordt steeds mooier, alleen haar bouw is heel fijn.

 

buiten3.jpg

ff grapje tussendoor

 

buiten2.jpg

 

buiten1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

eerste foto met die bloem is een foutje, ben gek op foto's maken dus heb ik ook maar alle planten in de tuin gedaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha zie ze genieten

leuke fotos hoor

 

groetjes esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi ;)

 

mooie foto's van mooie baardjes

ze hebben het duidelijk naar hun zin in het zonnetje

wel zou ik ze niet alleen achter laten

daar het vanboven volledig open is

 

grtzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, ik laat ze echt niet alleen, ik zit (lig) er lekker naast, kan ik ze mooi in de gaten houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zet mijne nooit meer buiten :huh: ik verschoot echt, die beesten springen echt van hoog de grond op en spurten de planeten in <_< zo snel dat het een tijdje duurde voor ik het besefte!

 

ik ben men vrouwtje 5uur kwijtgeraakt :ph34r: !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is een betonplex bak, dus ze kunnen echt niet weg, of ze moeten door 75 cm wit zand gaan graven, ik heb er verder ook geen takken in. waar ik wel bang voor ben is dat er een kat inspringt, we hebben zelf geen katten, maar de buurt des te meer en die lopen wel eens op de veranda, dan zouden ze zo de bak in kunnen springen, vandaar dat ik echt niet wegloop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

ik heb een soort groote kweekbak voor vogels gekregen,het ding stond al 4 jaar bij mijn schoonouders in de schuur.helemaal nieuw! tis wat aan de grote kant,maar we monteren hem tegen de schutting aan,en hij is in 3 vakken verdeeld,dus kunnen er 3 dieren veilig naar buiten.niet dat ze giga de ruimte hebben,maar de baardjes en mijn blauwtong vinden het prachtig.na 2 keer wisten ze het al en zeuren nu steeds om uit het terra gehaald te worden.lola heeft de weg naar boven ook al weer gevonden,en zit nu dagen voor het raam de hele straat in de gaten te houden.

anita

Share this post


Link to post
Share on other sites
waar ik wel bang voor ben is dat er een kat inspringt, we hebben zelf geen katten, maar de buurt des te meer en die lopen wel eens op de veranda, dan zouden ze zo de bak in kunnen springen, vandaar dat ik echt niet wegloop.

Hoi ;)

 

dat bedoelde ik nu met ik zou ze zeker niet alleen laten

katten kunnnen een bedreiging vormen, maar ook vogels en dergelijke

en inderdaad hot-ice ze kunnen heel snel zijn

zeker als ze in paniek slaan

dat kan al gebeuren bij de minste schaduw of beweging die ze waarnemen

dus de grootste voorzichtigheid is hier nodig

een ongeluk is gauw gebeurd

 

grtzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik moet toch een anderen oplossing zoeken, want binnenkort is het een vijver. Ik koop anders wel een soort kippenren ofzo, met kunstgras erin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuke foto's...

op die foto lijkt het baardje helemaal niet zo smal...

Maar ja foto's kunnen bedriegen he haha... :P

 

gr ivon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×