Jump to content
Sign in to follow this  
mieke

Stil!

Recommended Posts

:( Hallo ,hallo ,

 

Waar is iedereen ? het is zo stil zelfs GBF hoor ik niet

Zit iedereen leker in het zonnetje ,of aan het werk dat is dan minder.

 

 

Hoor jullie weer :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi mieke

ik ben vanochtend om een moederdag cadeautje geweest

en om wat boodschapjes

nu even eten met de kids

en ze dan weer gauw naar school brengen ze hebben sportdag vandaag

grtjsssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik geef mijn moeder voor m'dag een mooi airbrush werkstuk van mij.

ik ga zondag naar me moeder toe en dan komt de moeder van me moeder :P haha naar me moeder toe en die geef ik ook een airbrush werkstuk van me

 

grtjsssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi The Lizard ,

 

Leuk je ook weer te horen ( lezen ) het klinkt misschien heel dom maar wat is een airbrush werkstuk ????? :blink: leg me dat is uit heb geen flauw idee ,air is lucht volgens mij ben benieuwd ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk, dat is nou een mooi en origineel cadeau, tegenwoordig koopt iedereen de winkels maar leeg en wordt moederdag lekker commercieel. Mijn kinderen hoeven voor mij niks te kopen, ze zijn al te oud om zelf wat te maken, maar een ontbijdje op bed gezellig met zn 4en vind ik al helemaal geweldig. Ga zo door Lizard.

Share this post


Link to post
Share on other sites

airbrush is een heel klein spuitje wat je met je vinger moet regelen.

op het spuitje zit een heel klein bakje waar je verf in kan doen en doormiddel van luchtdruk spuit je die.. airbrushe zie je ook veel bij getunde auto's ( showauto's)

al die vlammen enzo

post-23-1147355350.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Monibro ,

 

Ook fijn om jou weer te horen was zo stil ,zal het in de vakantie tijd zeker nog wel meer voor gaan komen ??? zo lang zit ik nog niet op deze site .

 

Ben het helemaal met je eens dat het alleen maar voor de winkeliers is ( moederdag ) ,maar ik kruip niet meer bij m'n moeder in bed ;) en ook niet bij m'n schoonmoeder en de kinders hier zijn ook al over die leeftijd heen en dan is het ieder jaar weer het zelfde liedje je kan ook niet met niets aankomen ,en zeker niet bij de vorige generatie maar ieder jaar wordt het moeilijker ze hebben immers alles al !!!! en door de jaren heen heb je alles al weer een keer vervangen ,,van broodtrommel tot weegschaal eens houdt het op .

 

Ik zelf vond de tijd zo leuk dat je zelf gemaakte kadootje's kreeg, heb ze allemaal bewaard ,,een tegel met een geverfd handje , een jam pot beschilderd enz enz ,en dan de gedichtje's erbij PRACHTIG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo The Lizard ,

 

Terwijl ik naar Monbrio aaan het schrijven was had jij me al een bericht gestuurd ,heeeel mooi wat je doet echt dat is rechtstreeks uit je zelf wat je maakt PRACHTIG wilde dat ik je moeder was (geintje ) en doe je dat dan op iets ,hoe moet ik me dat voorstellen ????

Share this post


Link to post
Share on other sites

he

ik weet er ook niet veel van maar een airbrush kan je vergelijken met een verfspuit/spuitbus/ maar dan voor het fijnere werk .

ik hoop dat je er wat aan hebt .

 

greets repti / edwin

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hallo Monibro ,

 

 

Ik zelf vond de tijd zo leuk dat je zelf gemaakte kadootje's kreeg, heb ze allemaal bewaard ,,een tegel met een geverfd handje , een jam pot beschilderd enz enz ,en dan de gedichtje's erbij PRACHTIG

Share this post


Link to post
Share on other sites
airbrush is een heel klein spuitje wat je met je vinger moet regelen.

op het spuitje zit een heel klein bakje waar je verf in kan doen en doormiddel van luchtdruk spuit je die.. airbrushe zie je ook veel bij getunde auto's ( showauto's)

al die vlammen enzo

Hoi Lizard, gaaf hoor, heb jij die gespoten???, Ik ben een motorfreak, dus ik zie het liever op motoren.

 

Kan je ook iets met baardjes maken ?????

Share this post


Link to post
Share on other sites

knap werk.

 

heb hier prijs gevraagd om een baardagaamlogo op mijn bestelwagen te plaatsen.

zowel voorontwerp(geleek meer op een vuurspuuwende draak) als prijs)450 euro per kant) waren afknappers.

 

we zijn nu op zoek naar een simpeler ontwerp,dat als stikker kan aangebracht worden.(dit is dan jammergenoeg maar in een kleur)

 

groetjes

 

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Erwin en Sonja ,

 

 

Dat is een prijs waar ik persoonlijk nog eens een paar keer over na zou moeten denken :o:o er zal toch wel een goedkopere manier zijn neem ik aan ;) suc6 we horen het wel .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×