Jump to content

Recommended Posts

alle bekjes van mijn baardagaampjes sluiten goed en zijn recht. er zit geen ruimte tussen bij de bek (bek dicht) maar ik heb er 1 tussen zitten die wel een heel raar bekje heeft. het is de grootste en de sterkste maar na een tijd viel het me op dat je in zijn bek kan kijken. hij heeft aan de zijkanten twee inhammen zitten, maar omdat het bij allebei de kanten was dacht ik dat het miss wel gewoon bij hem hoorde.. maar is dit gewoon of heel appart?? of slecht?? hij eet nog gewoon goed

de gaten zijn ongeveer 2 milimeter bij 2 millimeter maar dan driehoekig.

 

groetjes amy

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi mischien kun je eens een foto plaatsen??

dat maakt mischien wat meer duidelijk

grtjssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kan geen foto's verzenden, nouwjah.. hij doet het niet wat moet ik nu doen??

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je naar fotogalerijbaardagamen gaat staat er van boven eerste berichtje een topic

waarin uitgelged word hoe je foto,s plaats

lees dat eens door en kijk eens of het dan lukt

grtjsssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

hij doet het nog steeds niet kan ik het niet emailen ofzo??

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kan wel op marktplaats een advertentie zetten en daar doe ik dan een foto bij en zo kan je die dan bekijken. ik noem hem wel uh.. scheef bekje (die advertentie)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

je had de foto ook naar ons mogen mailen hoor

heb even gekeken op marktplaats

maar moet eerlijk zeggen dat die niet scherp genoeg zijn

om te zien wat je bedoelt

grtjssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat weet ik maar het was al donker khad alleen het licht van mun lamp en hij deed zun bek nu stevig dicht normaal is het groter

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

 

mischien heeft dit te maken met te weiig kalk of heeft hij/er een klap tegen aan gehad gevallen of zoiets??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb de foto gezien, je kan niet zien of er wat mis is. Het kan kalkgebrek zijn wat Turtle zegt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar de rest heeft er geen last van. als het kalkgebrek is, kan het dan weer goed worden? en die klap is het denk ik niet want het is precies hetzelfde aan allebij de kanten. hij eet nog wel heel goed, eet juist het beste.

 

groetjes amy

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik was foto's aan het kijken op mun pc en toen zag ik dat hij dat bekje al best lang zo had, al toen ik hem kocht maar dat was me nog niet opgevallen (zij had ze uitgezocht en in een doosje gedaan, die van de dierenwinkel) deze foto is best duidelijk en als je goed kijkt zie je het waarschijnlijk wel

post-6-1147122338.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi ik durf het niet met zekerheid te zeggen

al is de foto al stukken duidelijker dan dat ze waren

maar mogelijk is er toen hij kleiner was eens tukje uit zn lip gebtene door een ander baardje

wel raar dat het aan twee zijdes is

mogelijk is hij zo geboren en hebben ze je gewoon een "kneusje"verkocht

heeft hij er geen last van???

bij twijfel een dieren arts raadplegen

en vergeet geen mestonderzoek te laten doen

is erg belangrijk

grtjssssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik mag van mijn vader geen mestonderzoek laten doen:( ik moet hem nog ff overhalen. hij heeft er geen last van hoor want hij eet gewoon normaal en is de grootste, doet niet raar ofzo. het is alleen nog al raar dat je ziet wat er in zijn bek zit als hij eet enzo.

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Amy,

 

Dit kan verschillende oorzaken hebben;

 

Het baardje kan er mee geboren zijn.

 

Het kan rachitis zijn.

 

Het kan zijn dat het baardje mondrot heeft gehad.

 

Het kan van in elkaars bek te bijten zijn.

 

En een mestonderzoek is heel belangrijk.

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb het weer gevraagd aan mijn vader. hij zegt weer: ik ga geen geld uitgeven voor niets, straks zit ik daar voor niks. dood is dood :(:(

ik zou wel willen maar het mag niet van hem.

 

het kan niet door bijten zijn, twee kanten zijn precies hetzelfde

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi amy

mag ik eens vragen hoe oud ben jij???

heb je die baardjes zelf gekocht of heeft je vader deze voor je betaald???

grtjsssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben 14 en ik heb ze zelf gekocht, mijn vader heeft niks meebetaald (net als terrarium en al die andere dingen)

 

groetjes amy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind dat erg rottig voor je, dat je je spaarcentjes kwijt bent aan iets waarvan je eigenlijk niet zoveel van afweet, en dat die rottige verkopers uit Rijswijk jou geen eerlijke of onvoldoende info hebben gegeven. Er komt zoveel meer bij kijken dan alleen maar een stuk of 5 baardjes kopen. Jammer dat je hier niet in de buurt zit, want ik had graag met je naar de DA gegaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

khad liever een volwassen koppeltje maar die zijn vaak zo duur vind ik. oja, mijn baardjes groeien nu heel goed :D ze zijn nu aan het vervellen en groeien elke week ongeveer een cm. tgaat nu allemaal goed met ze. eten goed en ook al andijvie :) maar welke groente of fruit willen ze ook al als ze heel jong zijn? want ze willen bij mij geen ander spul dan andijvie.

 

groetjes amy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal ,

 

Het ging weer eens even verkeerd is bij mij dagenlijks ;) weet niet of het toch nog op de site komt ,maar nogmaals ,waarom beginnen wij niet aan een site waarop alle ,,zaken ,,komen die verkeerde dieren of voorlichting geven ??? dan zijn de mensen gewaarschuuwd en kopen ze er dan toch !!!!!!!!! jha dan is het voor eigen risico ,,wie weet werk je zo op langer termijn de ,,BROODFOKKERS ,, eruit .

 

En dan hebben we altijd nog de DIERENBESCHERMING die werkt hier in deze omgeving heeel goed ,heb al een aantal keren aanmelding gedaan ,,,,dan in gevallen met honden ,, maar ze zitten er hier ( regio Rijnmond Zuid ) zo bovenop heb zelf ook een golden retriever (al eerder vermeld ) gekocht uit en soort van wanhoop ,,doet er even niet toe ,, maar heb dat wel bij de DB gemeld en dat is me niet in dank afgenomen ,jammer dan ik heb het diertje zelf in huis genomen ,niemand heeft / had het mij verplicht ,het heeft ons handen met geld gekost ,maakt niets uit weet je als je zo iets koopt / uit liefde mee neemt en god zij dank is alles goed gekomen ,maar deze BROODFOKKERS moeten wel openbaar worden !!! en wat je er dan zelf me doet is je eigen zaak .

 

Fout kan het bij de beste fokker een keer gaan ,,dat is d natuur ,, en niet alles kan je vooruit zien ,maar de mensen die verkeerde dieren verkopen ,,en er alleen zelf maar beter van willen worden moeten volgens mijn mening op een soort ZWARTE LIJST komen te staan ,, en als iemand daar toch gaat kopen ........ eigen schuld dikke bult ik hoop hier niemand mee te kwetsen ,en als ik dat toch gedaan heb ,,sorry ,, maar ik hou nie eenmaal van alle dieren ,en ze hebben NOOIT GVRAAGT mag ik bij jullie komen ,neee wij nemen ze zelf in huis !!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×