Jump to content
erwin

Ontmoetingsdag

Recommended Posts

hoe meer mensen ik ontmoet die baardagamen hebben,en er zo vol van zijn,hoe meer we er willen leren kennen.

na een beurs is het steets vlug vlug,vandaar mijn vraag.

is er geen plaats waar men 1a2 keer per jaar en gewoone ontmoetingsdag kan houden.

of meschien een BBQ

 

zijn er nog die zo een ontmoetingsdag wel zien zitten(of hoe je het zelf wil noemen)

 

wij zijn er zeker

 

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

is leuk idee

op ander forum waar ik vroeger kwam hebben we dit ook gedaan

toen zijn we naar iquana geweest in vlissingen en daarna uit eten voor diegene die daar zin in hadden

Maar op een forum meeting komen er altijd heel veel mensen niet opdagen weet en hoor ik uit ervaringen

Het lukt nooit om iedereen op een bepaalde dag bij elkaar te hebben

Maar dat neemt niet weg dat het een leuk initiatief is, en als het er evt van komt hou ik me aanbevolen

 

groetjes esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi allemaal,

 

Ook wij zouden zo'n dag of 2 wel zien zitten. :rolleyes:

 

De ene dag in bv Belgie, en de tweede dag bv in Nederland. :)

 

Maar ja, wie gaat de organiseren. :huh:

 

Helaas hebben wij daar geen tijd voor. :(

 

Dus liefhebbers om dit te regelen laat je horen. ;)

 

Groetjes Marc en Berlinde B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Erwin en dit is geen slecht idee maar zoals Marc al aangaf " wie gaat dit organiseren en wanneer zou dit dan moeten doorgaan " want zoals Esma ook al aangaf zijn er veel die eerst wel gaan komen maar als de moment daar is komen ze niet.

Als jij iets organiseert aangezien het idee van jou komt ;) ben ik er altijd voor te vinden om deel te nemen.

Groetjes en hoor het wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo gerrit,

 

een goede hoor :D:D:D

 

net als bij mark,en bij u is het hier van hetzelfde,meer ideen dan tijd. :ph34r:

 

 

meschien kan het zo langs deze weg:

 

1//weet iemand een leuke lokatie die voldoet aan:iets kunnen drinken,een reptielenzoo?

2//je leesd soms van een opvangtehuis voor reptielen,wel dit is de kans voor deze mensen om geld te verdienen aan drank en hapjes,nodig ons uit,zodat we het opvangtehuis eens kunnen bezoeken.

3//een groote voedseldieren kweeker die eens een opendeurdag houd.

4//enz enz

 

dus voorstellen zijn welkom

 

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

MAG IK EVEN ONDEUGEND ZIJN???? ;):lol:;)

 

 

 

heb de oplossing

 

wie kent niet de goede traiteur van op het reptie-forum. :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

 

als lokatie:de voortuin van mark :angry: :angry: :angry:

 

 

laat je het ons weten waneer we onze beentjes onder tafel mogen komen steken :D:D:D

 

 

(dit noemen wij belgen de bal terugspelen :D:D:D )

 

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

het zou idd een heel gedoe zijn.locaties zijn er wel,maar er moetten contacten worden gelegd,goede afspaken gemaakt worden.geld ingezameld worden.de afstanden zouden te groot worden voor veel mensen.dan zou het leuk zijn als er iemand een lezing gaf over ziektes en voeding enzo.leuk hoor.de stichting groene leguanen(waar ik mezelf laatst van verwijderd heb) organiseert elk jaar zo,n dag.maar je moet dan zowiezo lidmaatschap gaan vragen zodat er een potje is zodat er het e

Share this post


Link to post
Share on other sites

blijf zoeken zou ik zeggen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi allemaal ,reageer een beetje laat maar ook mij lijkt het een heel leuk idee,maar het is een heleboel werk heb het gehad met een reunie van de lagere school en inderdaad zijn er altijd mensen die op het laatste moment afzeggen en is daar dan op gerekend met eten en drinken dan zit je mooi de kosten zullen dan toch gedekt moeten worden .

 

Een lokatie is ook altijd een punt er blijven er altijd die er ver voor moeten reizen

zullen we eerst een tropic moeten maken om te kijken wie er willlen ,daarna waar een ieder vandaan komt en dan een beetje centrale lokatie zien te vinden .

dan een aantal datums waar voor gekozen kan worden ( vakantie tijd komt er nu aan ) speeltuin verenigingen zijn doorgaans niet zo duur ook niet met concumsie's,, maar er moet toch ook wat te eten zijn ik wil wel mee werken /denken hoor ,laat het maar horen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×