Jump to content
dennis

Reptielen Zaken In Zeeland ?

Recommended Posts

Ik ben komend weekend in zeeland.

Aangezien ik het altijd wel leuk vind om bij reptielen zaken te kijken voor leuke nieuwtjes, is mijn vraag hebben jullie tips welke winkel de moeite waard is en waar die is.

 

 

Komend weekend zit ik in Ritthem.

 

En de eerste 2 weken van mei aan de andere kant bij Breskens.

 

dus als jullie tips hebben hoor ik het graag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi dennis

Helaas moet ik je wel een beetje teleurstellen

in zeeland zit weinig goed op reptielen gebied

Er zit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor je antwoord.

 

Ik ga idd een weekendje op vakantie in Ritthem.

 

Naar iguana wide ik zelf ook al gaan.

Ik ben 8 of 9 jaar in zeeland met vakantie geweest op de camping de witte raaf (als ik me niet vergis heel dicht bij jullie in de buurt) en nog nooit bij iguana maar nu wil ik er echt een keer heen.

 

Verder wel jammer dat er geen echte reptielen winken is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo vaak in zeeland en nog nooit in iguana foei foei foei :D

iguana heeft maar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja is echt erg iedere keer als ik er langs liep d8 ik ik moet er toch eens heen gaan maar kwam er nooit van maar nu ga ik er echt eens een keer heen.

 

En plezier zou ik er wel hebben moet alleen nog eens kijken of er een leuke discotheek is voor zaterdag avond. Ga normaal ook iedere zaterdag stappen dus denk dat ik dat nu niet ga overslaan :D

 

Hoop alleen dat het weer iets beter is dan hier in limburg maar volgens de weersberichten zou het weer daar beter zijn :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

stappen kan je in s'heerenhoek daar heb je kiekieris en de geveltjes

daar wordt een beetje feest muziek gedraaid nederlandstalig en echte mee zingers

 

Hooizolder is wat verder weg, maar daar wordt vanalles gedraaid maar dit is tussen zoutelande en westkapelle met de auto een half uurtje vanaf arnemuiden

 

Dan zijn er in Middelburg nog een paar discotheken (niet veel)

je heb de opera op de markt (welke muziek ze daar draaien weet ikniet want ik kom er nooit) volgens mij is het daar veel r&b en buitenlandse muziek (weet niet hoe te beschrijven)

 

In het schuttershofstraatje zit Schuttershof, hier wordt vanalles gedraaid nieuwe muziek oude muziek vins ik zelf wel een leuke disco maar ook niet zo groot.

 

Wij gaan altijd lekker stappen in de kroeg op plein 1940 bar american (hardrock cafe)

 

verder heb je in middelburg en vlissingen genoeg kroegen om je te vermaken

Maar middelburg is dichterbij dan vlissingen,

 

Ik heb ook eens vakantiewerk gedaan op de witte raaf, maar dat is al zeker 18 jaar geleden.

 

Nou ik hoop dat je wat aan deze info hebt

maar in arnemuiden zelf is er niet veel te doen qua uitgaan vind ik

 

 

groetjes esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja heb ik wel wat aan denk ik ik sla het in iedergeval eens ff op mocht ik zaterdag idd opstap willen gaan.

 

Bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

esma hij zit nu in ritthem dus dan is vlissingen iets dichterbij

oost souburg is nog dichterbij daar vind je een paar kroegen en ja vlissingen of middelburg word het dan

alleen wij stappen nooit dus waar je moet wezen laat ik aan esma over

grtjsssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk dat het jojo in zoutelande of kiekieris in 's herenhoek en als ik echt gekke zin heb rij ik naar JOY in cadzand-bad maar dat is bijna 70 km rijden.

 

In ieder geval bedankt voor jullie tips ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi dennis

en hoe beviel het wekend in zeeland???

nog in iguana geweest

en waar ben je wezen stappen??

grtjssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi,

 

waar in ritthem ga je bivakkeren? ik heb zelf 4,5 jaar op ritthem gewoond en ging altijd in ritthem naar bos en strand. leuk hoor. :D

 

en als je naar de hooizolder wil rijd er vanuit souburg ook nog een discobus, en als ik me niet vergis stopt hij op het oranjeplein, maar durf ik niet met alle zekerheid te zeggen. me ouders en ik wonen allebei ik souburg. en bij me ouders rijd de discobus altijd langs.

dus als je geen zin hebt om te bobben of wat dan ook is dat misschien een aanrader.

 

gr. pas

Share this post


Link to post
Share on other sites

oja en voor cafeetjes hoef je niet op souburg te zijn want ik geloof niet dat dat iets is. zijn meer die dorpslui die er rondhangen. tot zover ik weet. en verder ga k met me voorgangers mee, die weten het beter dan mij, want ook ik ga nooit stappen :rolleyes:

 

succes en veel plezier in zeeland :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
stappen kan je in s'heerenhoek daar heb je kiekieris en de geveltjes

daar wordt een beetje feest muziek gedraaid nederlandstalig en echte mee zingers

 

Hooizolder is wat verder weg, maar daar wordt vanalles gedraaid maar dit is tussen zoutelande en westkapelle met de auto een half uurtje vanaf arnemuiden

 

Dan zijn er in Middelburg nog een paar discotheken (niet veel)

je heb de opera op de markt (welke muziek ze daar draaien weet ikniet want ik kom er nooit) volgens mij is het daar veel r&b en buitenlandse muziek (weet niet hoe te beschrijven)

 

In het schuttershofstraatje zit Schuttershof, hier wordt vanalles gedraaid nieuwe muziek oude muziek vins ik zelf wel een leuke disco maar ook niet zo groot.

 

Wij gaan altijd lekker stappen in de kroeg op plein 1940 bar american (hardrock cafe)

 

verder heb je in middelburg en vlissingen genoeg kroegen om je te vermaken

Maar middelburg is dichterbij dan vlissingen,

 

Ik heb ook eens vakantiewerk gedaan op de witte raaf, maar dat is al zeker 18 jaar geleden.

 

Nou ik hoop dat je wat aan deze info hebt

maar in arnemuiden zelf is er niet veel te doen qua uitgaan vind ik

 

 

groetjes esma

hoi er is ook een leuk cafe in vlissingen CAFE POPEYE en onze camping (de veerhoeve is vlakbij de witte raaf in zeeland) ga altijd surfen op de schelphoek

en varen op het veerse meer :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×