Jump to content
Sign in to follow this  
the lizard

Mijn Agama Agama;s

Recommended Posts

hey naar goed kyken en ze rust te geven blijken het 100% 2 mannen te zijn ze hebben allebei een rode kop en blauw middenlijf en staart. maar nu ga ik een vrouwtje kopen uit delft. ik kom zelf uit nijmegen maar ik heb het er zeker voor over! ik had die persoon net gemailt en kreeg een reactie terug.. dan dat ze misschien ook zwanger was.. omdat ze de laatste tijd erg dik word.. en de reden dat hij haar weg doet is omdat hij meer naar gekko's en slangen uitkijkt

 

hopelijk dat ik haar kan kopen zou heel fijn zijn.

 

p.s in de boeken enz staat dat er meestal maar 1 man moet zijn maar ik heb er nu 2 maar ze vechten niet met elkaar.. is het verstandig om ze wel uit elkaar te zetten als het vrouwtje er is? of is dat een kwestie van kijken hoe ze daar op reageren.

 

groetjes: robert

post-9-1144248641.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

he

leuk dat je er een vrouwtje bij kan kopen.

 

ik denk wel dat je ze moet scheiden als het vrouwtje er is

want ze zullen tog paargedrag laten zien

en ze zullen ook willen paren ,

omdat er maar 1 vrouwtje is heb je grote kans dat ze gaan vechten om wie er met het vrouwtje mag paren .

de sterkste zal uiteindelijk met het vrouwtje kunen gaan paren.

de ander word waarscheinlijk onderdanig.

 

greets repti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi zoals reptie zegt tof dat je een dame er waarschijnlijk bij kan kopen

maar die mannen uit elkaar halen

neem aan dat je de dame eerst in quarantaine zet ???

en mestonderzoek laat doen van alle drie

en ja als ze helemaal gezond zijn verklaard

dan zou ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik zet ze uiteraard in quarantaine.. en nog beter nieuws!!! ze is zwanger!

de persoon waar hij nu van is voelt allemaal bultjes in de buik en de buik word de laatste tijd dikker.. dus heeft hij in het terrarium al een legbak staan.. en misschien als ik daar ben kan ik het terrarium erbij krygen ( zou wel fijn zijn) maar is nog niet zeker.. als ik meer nieuws heb laat ik het weten

 

owja..voordat ik het vergeet. hij had me gemailt en zei dat hij al meerdere geinteresseerden had en dat hij haar speciaal voor mij vasthoud omdat ik een terrarium voor haar heb van 120 bij 60 bij 70

 

.. en als ik nou echt een kolonie heb komen ze in een terrarium van 240 bij 70 bij 70

 

groetjes robert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×