Jump to content
Sign in to follow this  
Bas

Honger

Recommended Posts

Heejz,

 

sjaak heeft nog niet gegeten..

ben een beetje ongerust..

heeft hij vandaag gewoon geen honger of??

 

(ik heb me beardie omgedoopt tot sjaakie)

 

greets bas ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi als je baardjes gister nog gegeten heeft

moet je niet in paniek raken hoor

wij eten ook niet elke dag hetzelfde

aangezien hij gister goed at komt het vast wel goed

is hij nog goed actief??

en heb je niets veranderd aan het terra???

wacht het gewoon even af

je hebt hem nog maar pas dus het is altijd even wennen

grtjsssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heejz,

ja ik moet nog een beetje wennen,

Gisteren heeft hij flink gegeten (dat het er allemaal ingaat zeg:P 1 sprinhaan middel 3 redrunners 5 krekels) En hij is gister ook helemaal vervelt eerst zijn rug+buik en savonds zijn staart nu is het uiterste punjte van zijn staart alleen nog niet vervelt.. je ziet nu ook echt heel mooi zijn kleuren dat mooie gele van zijn pa ;) als ik dat klote kabeltje eens vind zal ik foto's plaatsen. Zal wel goedkomen dan denk ik.. hij heeft nog steeds niks gegeten maar misschien is er nog geen ruimte ;) want hij heeft ook nog niet gepoept..

 

greets bas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij hoef jij je geen zorgen te maken hoor, als ze bij mij vervellen eten ze ook minder. Ze hebben bij jou gisteren ook goed gegeten, een dagje overslaan kan geen kwaad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hm bij mij begon die nog geen uur nadatie aankwam al lekker te smikkele haha :D uiteindelijk krijgtie vanzelf wel honger en anders kan je altijd een onderzoekje late doen he...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi allemaal,

 

Dat een baardje de ene dag al beter eet als de andere is zeker normaal omdat je zelf ook niet altijd evenveel eet.

 

Maar als je baardje nu de ene dag maar

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kunt baardjes vergelijke met kinderen geef ze te veel snoep en ze eten liever een snoepje (wasmotlarve) dan hun bord leeg

als je baardje ook geen wasmotten (snoep) meer wilt dan moet je je pas zorgen gaan maken

grtjssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Dus het klopt dat baardjes zo koppig kunnen zijn en het gewoon vertikken van te eten om toch maar ee wasmot te kunnen krijgen en dat ze dit lang kunnen volhouden.

 

Inderdaad als je zelf graag snoept is de verleiding ook altijd groter om iets te nemen dat je liever lust :P

 

 

groetjesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij onze Anubis is het ook nog steeds zo. Hij weigert nog steeds om zelf te eten. Geen krekels of wasmotlarven, fruit of groenten.

We moeten hem enkele dagen met rust laten van de dierenarts en dan weer zelf eten aan hem aanbieden.

Van de handen eet meneer wel ! (en soms schrokt hij zo dat hij ook in de vingers bijt !)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×