Jump to content
Sign in to follow this  
Bas

Voedseldieren

Recommended Posts

Heejz allemaal.,.

 

ik heb eidnelijk mijn beardie..

en had dus ook tegelijk mijn voedsel dieren van marc opgehaald bij gbf.. ik had een schot in een oud aqarium gezet met een hor erover.. maar de sprinkhanen en krekels hebben het voorelkaar gekregen om overtelopen naar elkaar.. dus heb ik hebt schot ermaar tussen uit gehaald.. is dit erg? kunnen sprinkhanen en krekels bij elkaar? het is een flink aqarium 70x30x40 met nu een stuk of 50 krekels en 25 sprinkhanen ofzow...

 

greets bas

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou ik heb eigenlijk geen idee,maar zorg dat ze plenty te eten hebben,anders beginnen ze aan elkaar.sprinkhanen hebben ook water nodig!

anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo en sprinkhanen hebben geen water nodig want als je ze elke dag groen geeft ( gras , bamboebladeren , enz. ) halen ze daar wel al het vocht uit dat ze nodig hebben en als je water zet bij krekels ben je op geen tijd gauw de helft van je krekels kwijt want die dieren zijn zo dom dat ze zich zelf verdrinken.

Bij krekels moet men wel elke dag water voorzien maar dit kan je het best doen door papier van de keukenrol nat te maken en dit op de bodem van je krekelbak te leggen en dan zullen ze daar wel het nodige vocht uithalen.

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou ze toch proberen appart te zetten!

Sprinkhanen, krekels mogen geen drinken krijgen omdat deze anders zoveel gaan drinken tot ze verdrinken!

Best een spons met water bij in de bak leggen! Of gel gebruiken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×