Jump to content

Recommended Posts

nou here's lola

post-25-1142462850.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

en nog een keer

post-25-1142462900.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

enn nog een keer.serieuze reacties please,hij is verlieft ;)

nou ja verlieft,ik noem het wat anders :P

post-25-1142463081.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Anita ,

Ten eerste wat een mooie foto's en wat een apart dier , persoonlijk vind ik het een beetje eng :( maar dat komt ook door dat ik ze niet ken ,hoe lang gaat zoiets nu door zou hij de handschoen nu werkelijk zien als een partner ,of is het een soort rijen wat honden ook wel eens doen op een kussen of iets dergelijks ,bijten ze het niet kapot?

 

kortom hele leuke foto's !!!!! bij BG mogen er toch geen dingen van stof in de bak ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

whahahahaha

geweldig leuke foto,s

arme lola

lola is toch wel erg "verliefd"

je hebt een mooie partner uitgekozen voor hem

de ene wijst contstant naar lola en de andere roept constant grrrrrrrrrrrrrrrrr ;)

whahahahaha

waarom koop je hem geen knuffelmodel leguaan ??? ;)

grtjssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

misschien heeft lola een bril nodig!! hahah dan kan hij zijn soortgenoten tenminste verkennen en niet op elke onschuldige handschoen springen :lol:

 

leuke foto's!!!!!

 

greets bas

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol: hahahahahahahahahahahahahahahah!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol:

zielig voor de handschoen en voor de leeuwen knuffel.

:blink: (schele lola).

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach waarom zou ik een dure nepper kopen al hij hier genoegen mee neemt.

weet hij veel,hij heeft nog nooit een vrouwtje gezien.lol

helaas kan dit wel even duren,maanden zelfs,maar dit is de eerste keer en hij eet al weken hoegenaamt niet,dus ik hoop dat het snel over is. en nee het is niet eng,lola is een lieverd,erg geschikt voor de visite,hij vind echt alles best,ik heb het echt getroffen met hem.eigenijk is het een lamlul,zit normaal echt niks bij,maar ja hij moet nu even oefenen denk ik,want hij houd het droog.als het echt een poos duurt laat ik hem na de zomer sterilizeren,dat doe ik met mijn andere gezelschaps dieren ook.ewn dan is het gewoon einde verhaal.hij kan wel ong 20 worden als alles goed gaat,en dit maak ik echt niet zo lang mee.hij dus ook niet.

anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,

 

Hahahaha, maf beest. Ik hoop dat onze Clover ook zo maf/makkelijk wordt geweldig!! Moet ik alleen nog zo'n handschoen aanschaffen, hahaha

 

Groetjes Sandy

Share this post


Link to post
Share on other sites

oooo waanzinnige fotos zeg

passen goed bij het verhaal van vorige keer

nou ik ben ook beneiuwd hoe lang dit gaat duren

hoop niet al te lang meer voor hem en jou?

 

groetjes esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuke foto's.

stereliseren? poeh geld teveel? :P

nouja dan blijft hij iig ook weer mooi in conditie valt vast zwaar tegen zown sportieve partner te hebben :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
leuke foto's.

stereliseren? poeh geld teveel? :P

nouja dan blijft hij iig ook weer mooi in conditie valt vast zwaar tegen zown sportieve partner te hebben :lol:

als je de weg weet vallen de kosten best mee.ik kan het regelen dat de sterilisatie op on 130 euro kost.en dan word het goed gedaan.met een chirurg een anesetist en een vaat chirurg.er van uit gaant dat lola zo,n kleine 20 jaar zou kunnen worden is dat een schijntje. dus zeker de moeite waard.

anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Worden ze 20 jaar oud ????? dat is nog al wat

dan zijn de kosten in verhouding niet veel ,bedoel het is wel een hoop geld om in 1 keer uit te geven maar over de jaren verdeeld valt het dan nog mee .

Iedere keer een nieuwe handschoen tel uit je winst :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo

ik haal deze weer even naar boven voor marvin,of voor lola ,herrineringen ophalen,hij begint dus nu ook al weer intresse te krijgen in z,n handschoen,dr zal wel een lekker luchtje aan hangen.

anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×