Jump to content
Sign in to follow this  
Bas

Schuilplaats

Recommended Posts

Heejz,

 

ik ben mijn laaste dingetjes voor me terrarium aan het regelen .. nu vroeg ik me af.. is een schuilplaats noodzakelijk? hij heeft genoeg om op te klimmen en achter te verschuilen zodag hij niet in het zicht zit .. maar echt iets van een holletje zoals een omgekeerde bloempot of iets dergelijks heeft hij niet//

 

dus mijn vraag is een "echte" schuilplaats nodig?

 

greets bas :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

(moeten is mss een groot woord) maar ik vind het wel nodig,(mss zijn andere het hier niet mee eens)

Ze kunnen zich dan terug trekken als ze willen

bv als het te warm is, of als ze bang zijn.

Het wil niet zeggen dat ze er in gaan liggen hoor, maar ik heb in al mijn terra een schuilhokje (behalve bij kameleon)

Maar zoals je zegt, van een bloempot kan je een hele leuke schuilplek maken, en misch zie je wat leuks op de beurs

 

groetjes esma

 

o nu las ik net dat je al plekjes heb waar hij zich kan verstoppen had ik ff overheen gelezen

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja hoort altijd over grotjes en schuilplekken,maar ik heb nog nooit een beardie gezien die er ook gebruikt van maakte.miss heeft het te maken omdat er winterrust gehouden word,en dat ze dan weg kruipen. maar sla een stuk uit een bloempot leef je uit,het zal leuk staan het oog wil ook wat,een paar stenen creatief stapelen is ook altijd leuk,stenen houden de warmte beter vast dan hout en eronder zal koel blijven.

anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja kijk ik heb wel flinke stukken hout enzo waar hij op kan klimmen.. en er dus ook onder kan zitten.. dan zie ik hem niet vanaf mijn bed of bureau .. maar het is niet echt zoeits als een huisje zoals zon bloempot effect ofzow.. maar hij kan zich dus wel ergens achter of onder verstoppen! maar niet dat het helemaal omringt is.. met 1 ingang.. maar ik zal nog wel eventjes op de beurs kijken.. ik las al dat Kuno er met grotten op een standje stond dus ik zal eventjes kijken.. maar me terra is vrij klein (100x40x50) (lxbxh) en nu zitten er iets van 3 (opgestapelde) stenen in voor onder de spot en nog 1 steen onder de andere spot en 2 flinke (lees grote) stukken hout.. waar hij op kan klimmen..

 

greets bas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi bas

een grot is niet perse nodig als je baardje maar weg kan kruipen voor de uv of de warmte van de lampen

grtjssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijne brengt wel regelmatig bezoekje aan ze huis lekkere plek om aftekoelen of om in te schuilen lekkr groot hok met wat sphagnum mos erin wat ik vochtig houd

 

schijnt goed te zijn voor het vervelen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×