Jump to content
Sign in to follow this  
baardagame*ronny

Epoxyhars

Recommended Posts

kheb hier pot epoxy hars maar hoe moet je da gebruiken? op wat moet ik letten en kan ik men beesjes op men kamer laten terwijl ik dat spul gebruik?

en hoe brenk da aan en al zo'n dinge :)

inhoud 200 ml.

 

grtz jelle

Share this post


Link to post
Share on other sites

normaal zit daar een verharder ook bij, daarvan doe je 3% bij je hars, en roer je goed.

dan neem je een borstel en strijk je uw stuk in met je hars.

maar ik denk dat 200gram een beetje te weinig zal zijn om een achtergrond in de epoxy te zetten.

mvg

jeroenie

Share this post


Link to post
Share on other sites

aah ok moet daar een dikke laag inmoet ik handschoene aandoen want naar de tekentjes te zien est nie egt gezond he

tis enkel het vijverstukje he (+waterval)

(zal zien waar ik kom he:D)

 

grtz jelle

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Jelle je moet daar een dikke laag opleggen als het voor je watergedeelte is en je hoeft geen handschoenen aan te doen zenne en dan toch 5 dagen laten uitluchten vooralleer je er water laat over lopen.

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naja voor de zeker gewoon lekker wel handschoenen gebruiken ik heb het spul zelf ook gebruikt maar ik deed die 2 spullen bij elkaar en dan mengen en vervolgens kleurstof erdoorheen dan gewoon lekker gaan smere en dan zand en steentjes er tege aan gooie dan krijg je pas een mooi effect moet je maar kijke bij mijn terrarium.:) staat tussen de foto's en idd t word kei hard en blijft ook allemaal zitte duszz overigens heb je idd een behoorlijke dozis nodig van het spul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×