Jump to content
Sign in to follow this  
UltraWave

Beetje Krap?

Recommended Posts

ja inderdaad dat terra is wel mega klein voor drie volwasen baardagamen

arme dieren

grtjsssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is te hopen dat de beestjes snel verkocht worden en dan toch hopelijk beter verzorgd worden want dit kan dus echt niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

miljaar, das wel een serieus kleine bak!

mocht het nu een baje zijn van 100 op50 op50 zou dit al pakken beter geweest zijn! maar 80x40x40, tjeezus, zet daar een voerderbakje en een drinkbakje in, en je terra staat vol!

dit is echt wel schandalig!

Share this post


Link to post
Share on other sites

eum ik zie geen foto!

 

 

maar 80x40x40

ik zou een terra van 100x50x50al klein vinden voor 2 volwassen baardjes

 

 

mario

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ofwel heeft die kerel zich vergist in de afmetingen van zijn mega kleine bak ofwel zitten we hier dus weer met iemand die geen respect voor zijn dieren heeft en ik hoop dat de volgende persoon deze dieren vlug een nieuwe ruimere woonplaats zal geven.

Men zou hem eens in zo een kleine ruimte moeten zetten misschien dat hij het dan wel zal beseffen.

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol je maakt wat mee.

ik heb ooit gemaild op een mp adv,daar zaten een koppel legus in een pastic bak,mailde de dame mij boos terug dat dat tijdelijk was omdat ze het terrarium aan het schoonmaken was ;)

ja ja en het verhaal van kwekers die hun legsels in plastic lade systemen houden is ook een fabeltje.

anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het terrarium is 80*40*40, er zitten 2 gloednieuwe warmtelampen van 60 watt in en een uv- lamp. Verder is het terrarium compleet met 1 grot, 1 grote boomstronk, wat kleine boomstammetjes en een aantal eet/drink bakjes.

De prijs voor dit terrarium:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×