Jump to content
Sign in to follow this  
Cracky_D

2 Jonge Mannetjes

Recommended Posts

Ik heb nu 2 jonge mannetjes van ongeveer 3 maanden, ik zie dat ze stippeltjes bij de billen hebben. Dat is mij verteld dat het dan mannetjes zijn, maakt dit uit 2 mannetjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha stippeltjes bij de billen whaha:P

 

nou dat is niet echt een duidelijk teken. daarbij komt dat je beter naar de " ballen " kan gaan kijken. mocht je 2 mannen hebben dan moet je 2 terrariums hebbe want 2 mannetjes in 1 bak word na een bepaalde tijd gegarandeerd een knokpartij.. hoe groot is je bak ? maak even foto's door je baardagaam naar je vingers te laten wijzen met z'n kop en vervolgens de staart omhoog te doen en dan foto's maken. ( onder de staart als je die post kan iedereen je wat beter helpen geslacht bepalen ( lees op de site zelf geslacht ! )

 

grtszz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja twee mannetjes gaan waarschijnlijk op den duur vechten

maar aan stippen op de billen heb ik nog nooit kunnen zien welk geslacht ze hebben hoor???

weet niet waar je naar gekeken hebt maar er staan hier op t forum duidelijke foto,s waar je precies naar moet kijken

grtjssssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

hemel ,dat is al te klein voor 1 baardje.ik weet niet waar je ze vandaan hebt,maar je bent er ook ingestonken,schaam je niet.verkopers moetten nu eenmaal verkopen,en de meeste beginnelingen tuinen erin.en stippeltjes,leuk hoor,ben benieuwd naar de fotoos.en ga op zoek naar een tweede terra,dit gaat mis.

anita

Share this post


Link to post
Share on other sites
hemel ,dat is al te klein voor 1 baardje.ik weet niet waar je ze vandaan hebt,maar je bent er ook ingestonken,schaam je niet.verkopers moetten nu eenmaal verkopen,en de meeste beginnelingen tuinen erin.en stippeltjes,leuk hoor,ben benieuwd naar de fotoos.en ga op zoek naar een tweede terra,dit gaat mis.

anita

Hoi ;) anita

 

het gaat hier over baardjes van 3 maand dus is dit wel nog te doen hoor!

chucky zal naar de toekomst toe wel moeten beginnen uitzien voor een groter verblijf, want voor volwassen dieren is dit zoals je zegt v

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×