Jump to content
Sign in to follow this  
kevin&nathalie

Uit Winterrust Denken We!

Recommended Posts

hoi,

 

wij wilden even het volgende vragen:

 

Onze harry heeft nu drie maand aan een stuk ong. winterrust gehad,

nu denken wij dat hij uit zijn winterrust aan het komen is omdat hij nu al drie a 4 dagen uit zijn grot is en van 's morgens tot 's avonds ligt te zonnen. OOk is hij heel actief nu!

Wij hebben al eens een sprinkhaan in zijn bak gegooid maar daar moest hij niets van weten, ook hebben we eens appel geprobeert maar ook daar kijkt hij niet heen. Is dit normaal dat hij nu nog nie volop begint te eten nu hij uit zijn winterrust is gekomen.?

 

groetjes nathalie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest David

Ik weet nog weinig van winterslapen en baardagamen, dus ik ben eigenlijk ook benieuwd naar het antwoord...

Share this post


Link to post
Share on other sites

3maand in winterrust geweest, en dit zonder eten?

ik denk dat die winterrust vooral zeer lang heeft geduurt bij u!

volgens ik lees hier op dit forum, is dit meestal maar 3 a 4 weken!

ik denk eerder dat er iets scheelt met je baardje!

Share this post


Link to post
Share on other sites
3maand in winterrust geweest, en dit zonder eten?

ik denk dat die winterrust vooral zeer lang heeft geduurt bij u!

volgens ik lees hier op dit forum, is dit meestal maar 3 a 4 weken!

ik denk eerder dat er iets scheelt met je baardje!

hij is er op die 3 maand wel een paar keer uit geweest natuurlijk en heeft dan ook wat morio's of wasmotlarven gegeten.

 

ik denk niet dat ie ziek is hij zit op zijn grot kijkt mooi uit zijn ogen en ligt er heel alert bij en loopt regelmatig door zijn bak dus ik denk niet dat ie ziek is (weet het wel niet zeker natuurlijk daarvoor moet ik eerst een mestonderzoek voor laten doen)

 

 

gr kevin en nathalie

Share this post


Link to post
Share on other sites

de ene baardagaam eet vier weken niets en ligt knock out de andere vier maanden en knock out

en weer een ander laat zich elke dag even zien

het is dus zeer afhankelijk per dier

grtjssssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey,

 

ja wij wisten wel dat baardjes langere tijd in hun grot konden liggen, hij heeft tussendoor af en toe wel is iets gegeten hoor!

Maar nu dat hij uit zijn winterrust is heeft hij nog niets gegeten, dat was onze vraag of dat normaal is?

 

groetjes nathalie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn baardje heeft ook 3 maanden gerust, en ontwaakt nu. Ook hij ziet er helder en gezond uit, maar hij eet niet. Of het normaal is weet ik niet, maar jullie baardje is in ieder geval niet de enige. ;)

 

Grts Martin :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb zojuist een preventief mestonderzoek laten doen. Meneer is vrij van coccidiose, flagelaten en wormeieren. Maar ik kreeg wel als opmerking mee dat er opvallend veel zand in zijn ontlasting zat. De DA zei dat hij dit vermoedelijk mee gekregen heeft met het voer. :D Best grappig voor een baardje dat al maanden niet meer gegeten heeft, en daarna nog

Share this post


Link to post
Share on other sites

wanneer de mijne uit de winterrust komt laat ik ook direct een mestonderzoek laten doen

maar ik denk dat het geen kwaad kan dat er zand in de ontlasting zit dat valt niet te vermijden denk ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×