Jump to content
Sign in to follow this  
gerrit

Nieuwste Aanwinst : Leucistic Vrouwtje 10 Maand Ou

Recommended Posts

Hallo reptielenfreak en deze soort noemt men een hypomelanistic waarvan er nog niet teveel te vinden zijn bij ons meestal komen ze uit Amerika waarvan deze ook afkomstig is en ik heb enkel het geluk gehad dat de persoon waarvan ik mijn 2 hypomelanistics vandaan heb met deze prachtige hobby gestopt is en alles dadelijk weg moest.

Dit noemt men dus op het juiste moment op de juiste plaats zijn want was wel niet de enige die achter deze 2 aanzat B)

Nu heb ik er dus weer 2 bij waarmee ik reeds een goede startbasis heb om mee te kweken ( wel nog een jaartje wachten tot ze volwassen zijn :( )

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow, kwijl-baardje!

als je daar ooit jongen van hebt, en als de pa ook zo fantastisch mooi is, laat hier maar iets achter op dit forum!

ik heb al zekers interesse!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo reptielenfreak en Jeroeni en ik ben juist de broer gaan halen van mijn hypomelanistic vrouwtje en deze is nog witter dan zijn zus maar je moet maar eens gaan kijken in het topic met foto's dat ik ervan geopend heb.

Nu nog geschikte dieren vinden om mee te koppelen ( dit komt normaal gezien binnenkort in orde ) en dan kan ik er later hopelijk een mooie nakweek van hebben.

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

ow das jammer dat het de broer is, en niet een onverwante man.

anders had je onmiddelijk een goed kweekkoppel.

 

ik vind verder je nieuwe topic niet terug met je mannelijke baardagaam.

of moet je die nog opstarten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Jeroeni voor een onverwant koppel ga ik volgende maand naar Duitsland maar daar kan ik voor het ogenblik nog niet teveel over zeggen omdat ik nog in een beginfase zit om te onderhandelen over de prijs en moet natuurlijk wel zeker zijn dat het wel degelijk om hypomelanistic dieren gaat want moet ze eerst toch met mijn eigen ogen zien voordat ik er meer kan over zeggen.

De nieuwe topic staat er nochtans onder de naam : Nieuwe aanwinst : Hypomelanistic man 10 maand oud.

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×