Jump to content
Sign in to follow this  
hot-ice

Terra Kast

Recommended Posts

heys, ik krijg binnen kort een nieuwe kamer, en mag er een terra kast in zetten :P

 

nu kwam ik op deze http://home.tiscali.nl/~sb085434/terrariumwand.htm site terrecht, maar kweed niet of deze manier aan te raden is, het bespaart me natuurlijk een hoop geld en het is mooi... ook welke afmetingen zou ik dan nemen per terra?? 120x50x50??

 

gaat dit ook voor baardagames?? of mag ik deze een uitzondering geven?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi de maten is zoals altijd hoe groter hoe beter

of het geschikt is alles is aan te passen naar je eigen wensen he

gewoon kijken hoeveel ruimte je hebt en dit goed benutten

succes

grtjssssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

een baardagaam heeft zoiezo uv-b straling nodig, dus moet je al zeker een lamp of tl plaatsen!

verder is het beter dat je de terra's opwarmt langs de bovenzijde, dus door middel van lampen.

de baardagaam zijn onderkant is niet zo extreem bestand tegen grote temperaturen, dus een warmte-steen en dergelijke zijn eigenlijk niet aan te raden!

dit heb ik hier al allemaal geleerd op de site! dus veronderstel ik dat ik juist zit!

mvg

jeroenie

Share this post


Link to post
Share on other sites
een baardagaam heeft zoiezo uv-b straling nodig, dus moet je al zeker een lamp of tl plaatsen!

verder is het beter dat je de terra's opwarmt langs de bovenzijde, dus door middel van lampen.

de baardagaam zijn onderkant is niet zo extreem bestand tegen grote temperaturen, dus een warmte-steen en dergelijke zijn eigenlijk niet aan te raden!

dit heb ik hier al allemaal geleerd op de site! dus veronderstel ik dat ik juist zit!

mvg

jeroenie

dan heb je hier al veel geleerd jeroenie :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga 2 terras boveneen bouwen, gwn met lampen... later als ik nog een dier heb, bou ik er nog een terra bovenop

 

ik ga er 2baardjes en 1 slang in huisvesten(waarschijnlijk ball python)( kan een boa cc in een terra van 120x50x50? ik vindt deze eneorm mooi)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×